nieuwe week

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
1 met een voor mij nog wat drukte
liep gister al 3 wijken en heb er nog 4 liggen
ik had zo gedacht doe er vandaag 2 en gelijk een boodschap
en dan thuis boven de vloeren soppen
dan dinsdag 2 wijken welke ik inval en om een boodschap
en dan wc en badcel poetsen
en mezelf
dan kan de visite maar komen
toch
🙂

voor ik U meeneem de ruimte in
een al wat oudere pps
ja ik zette ze eens neer op datum , vandaar
deze is in mijn ogen mooi
en veel zeggend

bluebayoo

zo nu ff een stukje vliegen en enkel
naar beneden kijken
om ook dit oudje eens te bekijken

SatPhoto01

wens  ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “nieuwe week”

  1. Hoi karel
    Die koffie is op hoor hihi
    Een heel andere dag dan het weekend, weg warmte en er kan zelfs een vest aan te pas komen.
    Maar goed als het dan in het weekend weer mooi is dan klaag ik niet…groetjes en geniet je dag

  2. Dat wordt hard werken voor je, Karel. Mijn vriendin zou zeggen: eerst de P van Plicht daarna de P van Pret (-:
    De belangrijkste klussen voor vandaag geklaard?
    André Rieu trek ik niet. Echt niet. Maar geography zie ik graag!
    Lieve groet

  3. Vandaag wasdag. Even schoondochter uit de brand helpen. Gisteren was het te warm maar vandaag is werk ik de hele was weg compleet met strijken. Morgen maar weer een rustdag 🙂

  4. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zo in de weer is als er visite komt. Sta de dag voordien al taarten te bakken. Ben blij als het bezoek er eindelijk is en dat ik met een lekker aperitiefje de uren werk kan wegspoelen 🙂

  5. Nee idd die puntjes zijn zo zwaar niet haha
    Waarom moet ik nu gelijk aan een dr denken grijnzzzz
    Maar denk dat jij komende weken heel veel kan gaan wandelen want de hut is klaar…
    Fijn hangavond

Geef een reactie

