weekend of begin

zo luitjes

ja is het weekend
nu het einde van de week
of het begin van de nieuwe week
34 jaar lang was de zondag , dag 1 van de werkweek
al de jaren voordien waren de uren dag en nacht
24/7 ongeacht de naam van de dag
dat heet boerderij

dromen over een leven is wat we allen doen
nu nog meer dan toen
ik was tevreden met wat ik deed
maar bracht geen eten
nog niet voor een
scheet

droomleven greetje

en wat genoot en geniet ik het leven
ja mensen , makkelijk is het nooit
dat is een
droom

zo U weet ik druk in m’n hutje
en ook zo weer de folders + 2 vakantie wijken erbij
daar bij hoort wat gein , dacht ik zo

Foto's met humor

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend of begin”

  1. Genoten van de mooie plaatjes… even geschrokken van de mensen op het strand naast de berg met afval… gelukkig doen we dat hier zo niet op een van de schoonste stranden van NL. Ik wens je een heel fijn weekend Karel!

    1. hi Giselinde

      das tut mit Leid zu hören das es dir noch nicht etwas besser geht
      lasse bitte der Kopf nicht hängen , wir bleiben positiv

      konnte bei dir nicht reagieren also mache mal so
      trotz alles wünschen ich ihnen ein gutes Wochenende

      liebe Gruß mit Umarmung , Karel

  2. Hoi karel
    2 prachtige ppsjes al is de 2e met wel heel veel bekende platen…maar er zitten goeie tussen
    En ja die van greetje is weer een pracht met de teksten van Ben erin.
    Mooi in elkaar gezet en met een boodschap…groetjes en geniet je dag

  3. wunderbar zusammengestellt und ja, Kinder am Zügel halten ist ja zweideutig, manchmal nötig, ich wünsche dir ein Wochenende ohne Stress und Sorgen Heute und Morgen

  4. Dankjewel Karel dat ik hier van Droomleven heb kunnen genieten,
    echt nooit meer gezien……. Vind ik zelf wel een van de mooiste die ik gemaakt heb, zowel tekst als beelden.
    Morgen wordt het hier 30 graden, pfff…. weer veel te warm.
    Wens je een hele fijne zondag toe en doe maar wat je leuk vindt.

  5. de zaterdag is inmiddels om,dus een prettige zondag en de rest van de dagen
    dat ik je niet schrijf.
    ach dromen zijn bedrog,tevreden zijn met wat je hebt een lust, Word je
    vanzelf blij.

  6. Hoi Karel
    Ja genoeg drinken vandaag is een must maar of dat koffie moet zijn?
    Om de dag te beginnen is het wel lekker ja…verder waterijsjes en fris hihi
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

