sporen

zo luitjes

sporen
hoe kom je daar zo bij Karel
nu simpel hoor , mijn geliefde bank
welke heel lekker zit , en nog lekker ligt
en ik kan dat weten , want ik doe er wel eens een tukkie op
heeft flinke sporen van zijn/haar leeftijd
nu wist ik dat mijn ouders een enorme lap stof over hun grote waterbed hadden liggen
dat was ik al eens tegen gekomen , en gedacht wat kan je daar nu mee
aha gevonden hihi bank als nieuw
nieuw kussentje voor weinig er op
en de sporen zijn weg

als nieuw

vandaag deed ik boven de ramen lappen
morgen beneden en dan de vloeren
en dat is niet enkel omdat er visite komt hoor
had het al voor om te doen , nu gebeurt het alleen wat eerder
๐Ÿ™‚

foto wedstrijd in de maand van de foto
zal ik niet winnen

National Geographic Fotowedstrijd 2

wens ik U een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “sporen”

  1. Mijn bank is tuinbank bij de buren geworden.
    Zelf heb ik een nieuwe bank gekocht.

    Maar een mooi kleed voorkomt veel schade.
    Of verbergt veel schade ….

    Opgeruimde groet,

  2. Hoi Karel
    Dus jij zit komende week op het voetenbankje hihi
    Je moet er wat voor over hebben ๐Ÿ˜‰
    Dus de ramen gedaan en streeploos?
    Je bent goed bezig zeg…als je klaar bent mag je hier komen HH grijnzzzz
    Want dat is de afgelopen weken blijven liggen.
    Groetjes en geniet je dag

  3. Hoi Karel,
    Je hebt het druk gehad lees ik hier.
    Maar je bank ziet er weer goed uit.
    Wat een stukje stof en kussens al niet kunnen doen he.
    Ik k om je een mooi weekend wensen, geniet ervan he
    Lieve groet Marianne

  4. Wat jammer nou ik was al een lijstje aan het maken…things to do gnagna
    Ja legt je voetjes maar op het bankje…maar hoe zit het dan met bankhangen ???
    fijne avond

  5. Een goed idee dat bankje Karel . Je kunt het kleed uitwassen en uitkloppen .Handig en verstandig.
    Je komt nu niet in de verleiding te bankhangen:-)
    Slaapgroetje

  6. hi Karel, een erg late reactie, sorry was je vergeten…….
    Marcel gisteren 71 jaar geworden, ,
    dochters hier met aanhang en slapers,
    vandaag weer naar huis en dan……… alles opruimen……….. je weet wel….
    Je bank is heel mooi geworden, ziet er erg leuk uit.
    Welterusten en slaap lekker, Greetje

  7. Wie wat bewaart heeft wat en in jouw geval komt dat extra mooi uit, goed gedaan jochie, ben trots op je!

    Werkse nog waar nodig maar verder vooral heel veel plezier met je gasten , genieten hoor.

    1. dank je Melody
      ik kom nog steeds in kastjes en laatjes dingen tegen , heb ik het nog niet over de zolder ๐Ÿ™‚

      ik was deze schoonmaak al van plan , is naar voren gehaald wegens bezoek

Geef een reactie

