mooi verval is niet lelijk

zo luitjes

hier viel de regen gister enorm mee
maar wat een wind zeg , zeker als je zoals ik er met de fiets op uit gaat
maar ik vind het niet erg hoor
heb wat boodschapjes gedaan en ook wat extra’s
nieuwe kussentjes voor op de bank en hoeslaken en kussenslopen
met hele dikke kortingen
🙂
ja die waren ook wat in het verval

left behind

ik ben erg nieuwsgierig waar deze kerk staat
enig idee , dan hoor ik het graag

in de maand van de foto

beautiful picture

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “mooi verval is niet lelijk”

  1. Guten Morgen lieber Karel.
    Regen gab es auch bei uns, aber immer nur kurze Schauer und viel Wind.
    Dann hast du gestern Geld ausgegeben und dringende Wäsche gekauft. Gut so 😊

    LG Mathilda 😊😎😍

    1. dank je Brindille
      ja lijkt alles angstig daar 🙂
      maar in de pps stond het zou in Nederland zijn 🙂 , dus ik vroeg mij af waar

      nee hoor die foto is er 1 uit de pps die in het plaatje zit 🙂

Geef een reactie

