laat de nieuwe week maar beginnen

zo luitjes

maandag het begin van een nieuwe week
velen van hen die werken of nog in de schoolbanken zitten
zijn vrij , dat is nu eens een goede start
toch
ook ik begin goed hoor , heb door dit pinkster feest de folders al op zaterdag ontvangen
en op 1 wijkje na is alles al weg , dus ik heb een makkie
zou je denken , ik krijg met een dag of 10 weer vrienden te logeren
dus ff wat extra werk in huis , de inloopkast weer als logeerkamer maken
🙂
ja zij is erg precies , ik vermoed smetvrees , en ja ik heb het netjes hoor
maar U begrijpt het wel
toch
hij komt voor de nieuwe haring en graskaas

het is festival seizoen , zo men zegt
kan best hoor , ik trof al 1 tijdens een wandeling in Dalfsen

ik breng U er ook 1 , en niet zo luid

lichtfestival Gent
wat anders , laten we genieten van mooie plekken op de wereld
in 3 D

3 D Images 3

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “laat de nieuwe week maar beginnen”

  1. Zo lief de zwaan met haar baby’tje.
    Gent is altijd prachtig verlicht, maar naar dat festival hoef je niet te gaan… het zit er dan dicht van het volk.
    Leuk dat je logees krijgt. Geniet van de voorpret en poets maar naarstig verder! Zondagse maandaggroet.

  2. Ha Karel
    Nee om die tijd zit ik niet buiten grijnzzzz
    Maar het is lekker en ik hou de tuinstoelen bezet…en geniet van onze vrije 2e pinsterdag.
    En ja natuurlijk met haakwerkje…de smurfin staat in elkaar en nu nog de 2 armen afmaken en een jurkje
    Woensdag komen ze logeren dan wil ik het af hebben.
    Die 2e pps vind ik de leukste 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. De werkweek is inderdaad begonnen, heb de kop er ook al weer af.

    HH hier mag nog wel een tandje of 2 bij maar dat gaat ff nie dus ik laat het maar zo, krijg gelukkig geen gasten te logeren.
    En mocht ik deze week de staatsloterij winnen laat ik het HH wel doen terwijl ik het vliegtuig in stap om enkele van die 3d plaatsen te bezoeken en met eigen ogen in 4d te aanschowuen 😉

  4. Dat moet gaan lukken, alleen het jurkje nog en de armen vastmaken aan het lijf…denk dat ie vanavond al af is.
    Pfffttt dan een draak zoeken voor Daan hihi
    Al vind ik de spiderman nog steeds leuker haha…dus wie weet ???
    Bankhangze

  5. jij ook een prettige week heb de foto wat kleiner afgebeeld is hij wat duidelijker.
    stuur mar een para harinkjes op wil je hier zijn ze niet te koop, ps uitjes wel haha

  6. dag Karel,
    een pracht Lichtfestival in en een hele mooie gevarieerde voorstelling met schitterende natuurbeelden. Prima keuze Karel.
    Fijn dat je wijkjes al gelopen zijn, nu maar voorbereiden op je visite, leuk.
    Wens je een mooie avond verder en een hele fijne week.
    Voor straks een goede nachtrust toegewenst.

  7. Hoi karel
    Heb je me horen mopperen ???
    Het patroon voor het jurkje klopt voor geen meter.
    Al 10 x weer uitgehaald…ga er zelf wel een ontwerpen haha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

