lang weekend

zo luitjes

het blijkt een lang weekend te zijn
natuurlijk had ik die zelden op het werk , dat draaide 24/7
en nu , nu is er niks veranderd
heb nu maar 1 lang weekend hihi
maar ik bedoel het anders ik werk maandag , folders
maar plak de vrijdag er aan vast , en ben weer op het Twentepad
Oldenzaal – Hertme
dat maakt gelijk dit mooie pad gedaan dan
emoties we kennen ze allemaal , we herkennen ze zelfs bij anderen
we verwerken ze ook op eigenwijze
ik maak mijn koppie altijd leeg tijdens het wandelen in de natuur

emoties lidia

we hebben de maand van de foto
ik wandel wat af , maar zo ver ook weer niet
moet de foto’s van de vorige nog op fotoblog zetten
komt goed

Beelden van de wereld - Images du monde

ik wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “lang weekend”

  1. Goed dat je je emoties niet met jou op de loop laat gaan maar dat je zelf op de loop gaat om ze te bedwingen 😉 Ja, wandelen is zo goed voor lichaam en geest. Blijven gaan Karel. Lieve groet en alvast een fijn lang weekend!

  2. Heerlijk toch om al wandelend het koppie leeg te kunnen maken?
    Gelukkig is de wereld groot genoeg om te wandelen…. we hebben aan 1 leven bij lange na niet genoeg om alles te bewandelen dat er op deze planeet te bewandelen valt.

    Gewoon lekker doen wat kan (moet) en waarvan je geniet en de rest zoveel mogelijk laten 😉

  3. Ha Karel
    Koppie leeg maken met wandelen…lukt mij nu niet
    Ik haak wel grijnzzzzz
    En vandaag spelen met Guus…ook leuk en mooie afleiding
    Groetjes en fijne wandeling

  4. Mogge karel
    Even zorgen dat je mailbox weer gevuld raakt hihi
    Vandaag lekker weer, dus valt mee.
    Kunnen gewoon buiten zitten met krantje en is heerlijk in het zonneke
    Groetjes en geniet je dag

  5. Och alles komt aan bod hihi
    Morgen denk ik een stuk koeler…maar hoop toch op mooi weer…
    Kan ik buien de smurfin in elkaar zetten 😉
    Ga snel weer verder…moet eerst nog wat gehaakt worden 😉
    Hang ze

  6. Hoi Karel,
    dus jij gaat weer aan de wandel, gelijk heb je hoor.
    Zal alleen iets frisser zijn, maar geen bezwaar denk.
    Ik krijg morgen de kleindochter weer voor een week.
    Maar dat komt ook wel goed .
    In elk geval een prachtig weekend en de rest v/d week ook natuurlijk.
    Lieve groet Marianne

    1. nee Marianne
      ik was aan de wandel hihi
      en het was niet koel , zelfs ik dacht gister dat het warm was 🙂
      ik doe deze dagen mijn wijkjes lopen , alles mak an
      jij fijn bezoek van kleindochter , zeker weten dat , dat goed komt
      een fijn oma – kleindochter week
      wens ook jullie een fijn weekend
      lieve groet , Karel

  7. Dus met de grote update loopje tegen problemen aan…een mailbox kan ik niet meer synchroniseren ook na een update pfftttt…komt vast weer goed gnagna
    Hang ze en erna slaap wel

Geef een reactie

