wandel weer

zo luitjes

het weer is weer wat heet normaal te zijn
het was mij laatst te warm om aan den wandel te gaan
volgens mij had ik dat ook vermeld
niet vanwege de benen , maar vanwege de longen
denk dat sommigen zweet in de oogjes hebben gehad
ik ben vandaag dus te vinden op het Twentepad tussen
Ootmarsum – Oldenzaal
hoef niet vroeg op , want reis in de dal uren
zal dan ook niet echt vroeg thuis zijn
maakt ook niet uit , hoef niet voor donker thuis te zijn
hihi
ik kan mij in alle talen redden heb ik in het verleden in vele landen wel ondervonden
dus ook in deze streek zal ik niet verdwalen
of verhongeren

Twentsesprekwiezen

de laatste alweer in de muziek maand

Dreamlovers-Juke-Box-PpsHans

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “wandel weer”

  1. Hoi karel
    Ja hoor uiteindelijk komen ze allemaal af…de bank komt vol te zitten met de beestenboel.
    Tijd om ze door te geven hihi…nog 1 grijnzzzz
    Was best te lezen de eerste en waar moest ik nu op klikken bij de 2e gnagna
    Wandel ze

  2. zoals ik al schreef was hier geen zon te bekennen vanochtend. Nu, eind vd middag, wel maar ik vermoed dat jij al weer onderweg naar huis bent. Gelukkig was je in een andere regio, ik hoop dan ook van ♥-e dat je daar beter mooier weer had dan wij hier hadden. En bovenal natuurlijk dat je genoten hebt en op weer een prachtige dag terug kunt kijken. Thuis maar mak an dan en bijkomen. Energie opdoen voor een volgende onderneming 😉

  3. Ik had het er pas nog met m’n man over. Vroegah – als het 30 graden was – sprongen we gewoon op onze racefiets en jasten er 150 km door. Onderweg bidons bijvullen bij tankstations of bij mensen die hun tuin stonden te sproeien. Ik moet er niet meer aan dénken. Zal de leeftijd wel zijn, Karel (-:
    Klagen over zomerse temperaturen doe ik niet graag maar dat knotshete was een beetje overdreven…
    Aangenaam wandelweer!
    Goede nachtrust

  4. goede avond Karel,
    wel een beetje laat, maar toch even een bezoekje bij je brengen.
    Mooi ppsje en pracht muziekbox.
    Hoop dat je een mooie wandeldag hebt gehad, hier was het stralend zonnig weer.
    Vrijdag zou het weer tropisch worden pffff…..
    Wens je een hele goede nachtrust toe en slaap lekker,
    Greetje

  5. Hoi karel
    Jij bezig met de inhaalslag…dat kan zo snel als je zelf wil hihi
    Door de zuivering van volgen is mijn lijst een heel end korter geworden.
    Het is me goed zo…groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

