een mooie week beginnen

zo luitjes

zo leuk te lezen hier en daar
ontmoetingen van blogger
kon er zelf niet bij zijn dit keer
ontmoete wel al enige mede bloggers
en hoop er nog velen te treffen

ik liep gister al 3 wijkjes , dus heb vandaag een makkie
en zal op de computer eens zien nadien
voor een plekje te wandelen

de computer

al heb ik wel al een idee hoor
en ook wel 2

in de maand van de muziek
als het goed is zijn dat plekjes naar mijn hart

a plek

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “een mooie week beginnen”

    1. Ja, veel plezier onderweg, Karel! Je ppt over computers was grappig en er zat wel waarheid in, maar toch ben ik stiekem blij dat niet alles meer met pen en papier hoeft. Een leuke dag allemaal.

  1. Heute ist ein guter Wandertag. Es sind 20° und das ist doch perfekt.
    Soll aber sehr heiss werden, was ich gar nicht glauben kann.

    Hab einen wundervollen Tag.

    Alles Liebe von Mathilda 😊😎😍

  2. Tja een aap was er al en een kat, 2 poppetjes een giraf en nu 2 smurfen aan het maken en ja het vervolg weet je al heb ik ook nog een leuk patroon vaneen varken hihi
    Ga ze richting bank en ja haken natuurlijk 😉
    Hang ze

  3. Het is lang geleden dat ik Nana Mouskouri heb horen zingen. Ik denk dat het in de vorige eeuw was (-:
    Leuk die ontmoetingen tussen bloggers onderling. Afgelopen woensdag ontmoette ik iemand “live” in Breda. Was hartstikke leuk!
    Warme groet

  4. Hoi karel
    Voor inkt hoef ik de la maar open te trekken…een hele voorraad die ik nooit gebruik.
    Print eigenlijk nooit wat…en als ik haakpatronen zie dan doet dochter dat voor me op het werk.
    Je ziet het ik maak me er makkelijk vanaf…
    Groetjes en geniet je dag

  5. wir hatten heute endlich Regen, aber nun fängt die Sonne schon wieder an, ihr Werk zu tun, pass auch dich auf beim Wandern, wünsche einen super Tag für dich heute von mir

  6. Soms denk ik wel eens die kan weg, maar je weet maar nooit hihi
    Jij weer een bijeenkomst bijwonen over wonen…leuk zie je de buurtgenoten eens op een andere manier 😉
    Groetjes

  7. Ha je bent nooit te oud voor sprookjes, die blijven mooi.
    Had problemen met de schoenen en benen maar is zoals gewoonlijk toch weer gelukt.
    Te laat voor trusten…
    Dan voor bij het ontbijt…mogge karel hihi
    Fijne wandeling

Geef een reactie

