Brabants landschap

door stomme regeling NS
die ik kon hoor
maar ff vergeten was 
terug thuis , morgen weer

zo luitjes

ik gister wat een rustdag
had ook wat last van de rug , vermoedelijk door de dikke buik
hihi
komt goed hoor , ik stop weer een tijdje met de vele pinten
maar 1 welverdiende na een mooie wandeling blijft

vandaag ga ik verder op het Brabants Vennenpad
Sint Oedenroden – Boxtel

genoot er al 2 mooie etappes en zal nu ook weer genieten
heel wat anders wandelen , maar ook erg mooi
is in de volgende pps

wandelen in de dolomieten

in de maand van de muziek
ook wat mooie landschappen

country roads

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “Brabants landschap”

  1. Hoffentlich wird das mit deinem Rücken nicht schlimmer lieber Karel.
    Ich weiß wie weh das tut und kann nicht viel oder lange gehen. Immer mal wieder Pause machen.

    Eine gute Zeit wünsche ich dir.
    LG Mathilda 😊😎😍

  2. Zoveel die niet langs komen nu met dit blog of het niet mee krijgen…het is me goed ik draai geen rondjes meer 😉
    Groetjes en geniet je dag en pas op met je rug.

  3. 😉 Ik begin me onderhand af te vragen of er nog Nederlandse ‘country roads’ onder ’s Heren Wegen zijn die jij nog niet bewandeld hebt 😉
    En ja dat vloeibare gerstenat, ’t schijnt lekker te zijn volgens velen, maar ik raak ’t niet aan, de geur alleen al doet me rillen…. gelukkig mogen smaken verschillen.
    En die rug? Oepssssss heel vervelend, die buik is er vast de oorzaak niet van!

  4. Ik moet even bijkomen. Spoedoperatie schoondochter bezorgt me heel veel extra was en ook extra koken voor 4 personen. We zijn er voor elkaar als het nodig is dus doe ik het gewoon. Ze gaar vooruit alleen mag de komende 4 weken niet reiken of bukken.
    avondgroetje, Ria

  5. Ben je nou toch weer aan de drank gegaan, Karel (-:
    De Dolomieten! Daar ging de Giro gisteren over. Genieten van de bovenste plank.
    Gisteren met de trein naar Breda en vv geweest en alles ging volgens het spoorboekje. Schijnt zeldzaam te zijn…
    Zonnige groet.

  6. Hoi Karel
    Een zware dag…hoop dat we er een waardige mooie dag van maken.
    En dat alles verloopt zoals we willen. Een mooi afscheid van een dappere zus.
    groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

