weekend

zo luitjes

de meesten onder U weer blij want het weekend is daar
U weet wel mij maakt het niet zoveel uit
ik heb m’n huis kuis en ga dan ook vandaag van huis
tenzij het regent
maar zo ik het kon zien blijft het op een kleine kans op een bui droog
en wil ik dag 2 van de 2 daagse  NS wandeling Vechtdal aflopen tussen
Ommen en Dalfsen
ik wil het eens over dromen hebben
bij mijn weten droom ik nooit als ik slaap
maar ik mag wel graag dagdromen hihi
en heeft U nog

stille dromen

in de maand van de muziek
nog wat dromen

igotdreams

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. dag Karel,
    Heb hier twee prachtige ppsjes gezien,
    hele mooie keuze.
    Hoop dat je van je wandeling genoten hebt,
    was hier stralend weer en nu nog.
    Zelf heb ik in de tuin gewerkt en lekker buiten gezeten,
    fijne avond toegewenst met veel groetjes van mij.

  2. Jij speelt het klaar om tussen de druppels door te lopen hihi
    Had een regenblogje voor op blogger maar met dit weer kan dat niet grijnzzzz
    Dus we wachten op de regen die vast ook wel weer komt
    Fijne avond

  3. Dan krijg ik zeker commentaar van een zeker iemand hj
    Nu met je wandelen met hindernissen hou je het wel droog ook…mooi weer komt er aan 😉
    Wat zeg ik is er al…hangze

  4. Ha karel
    Plannetjes maken is altijd leuk en ze uitvoeren nog leuker hihi
    Ja die ene zekere ben jij hoor 😉
    Maar van dat mag dan ook commentaar geven…liefst heel veel haha
    Groetjes en geniet je dag

  5. Donderdag vrije dag dus zal het overal wel druk zijn…zeker als het mooi weer is 😉
    Hemelvaartsdag en voor de meeste een lang weekend.
    Och je kan ook de plannen nog aanpassen hihi
    Groetjes

  6. dromen doe ik elke nacht….. jij ook trouwens…. wist je dat een mens gemiddeld tussen de 30 en 90 verschillende dromen per nacht heeft. Het onthouden ervan is niet zo belangrijk, het gaat meer om het effect van die dromen op je rustvoorraad … dat je je ze niet herinnert is dus totaal geen probleem.

    Ik herinner me er altijd wel een paar… altijd al… heb er ooit veel boeken over gelezen tot ik er gek (was ik al) van werd… zoveel beschrijvingen van wat een droom kan betekenen, daar werd ik onrustig van. Ik laat ze maar komen en gaan want heb er toch geen invloed op

    1. ik ben ” prettig gestoord ” , niet gek dus 🙂
      en of ik dan wel of niet droom tijdens het slapen
      er nadien niet van weet , zijn ze in mijn ogen voor mij ook niet van belang , toch
      droomse , ik sluit af

Geef een reactie

