wat romantiek

zo luitjes

ik had vandaag een wat meer rust dan HH dag
maar ben tevreden hoor
bekeek ook de foto’s van de laatste wandeling
welke nu met wat bijschrift of link mee te wandelen is
klik daar voor op m’n cameraatje rechts boven

en ik zocht een pps voor de dag van morgen
en kwam de volgende tegen , kunstenaars zijn het
vind ik , en ik denk U ook

WorldStatuesFestival2009Arnhem

in de muziek zit de romantiek
en ik vind die wel passen bij de kunstenaars hier boven

Muziekbox - At the romance - Old songs - 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wat romantiek”

  1. Als iemand voor mij het huishaten kon overnemen?

    Ik ben misschien te lui voor het HH?

    Die rustdagen rijg jij maar aan elkaar?

    Toch was het vandaag ook goed wandelweer!

    Zonnige groet,

  2. Zo is ieder mens een kunstenaar op zijn eigen manier …. prachtig en ontroerend. Het zou zo mooi zijn als iedereen zich, zonder arrogant te zijn natuurlijk, bewust zou zijn van diens eigen kwaliteiten.

    Ik wens jou een bijzonder fijn weekend toe!

  3. goede avond Karel,
    wat een mooie pps, echte “kunstwerkjes”, schitterend om te zien
    en een erg mooie muziekbox kunnen beluisteren.
    Wens je een fijne avond verder met de meeste groetjes van mij, Greetje

  4. Wat knap om stil te staan als een standbeeld. Ik kan m’n mond amper tien minuten dicht houden (-:
    De muziek is een voltreffer, er ploppen tal van herinneringen in me op.
    Lieve groet.

Geef een reactie

