waterlinie

zo luitjes

het is gedaan met de rust
ik wandel vandaag langs een deel van de
Hollandse Waterlinie
is een makkie zo van station naar station
kan ik om 09:00 inchecken , en omdat ik geen haast heb
zal ik pas om 18:30 terug inchecken
zo kan ik in alle rust aan den wandel en hoef mij niet te haasten en reis voor € 0,00
hihi

soms1

in de maand van de muziek
1
die ik wel vind passen van de
waterlinie
wat vind U

096 Distant Drums

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “waterlinie”

  1. Wauw wat een leuke Karel, de belastingdenst.
    Dus jij aan de wandel. Dat was ik vanmorgen even en daarna jaja toch naar de Jumbo op duveltje. Het ging prima dus weer stapje verder.Om half drie weer wandelingetje en dan vanavond nog twee keer. Beweging genoeg.
    Pracht stukje muziek van Jim Reeves

  2. Hopelijk heb je zonnemelk bij want ik weet uit ervaring door mijn vrijwilligerswerk dat ,mensen denken ik kan er tegen.Het wotdt stikwarm voorzie je dus vanvoldoende Fijne tocht. drinkwater en geniet.en vergeet geen foto’s te maken.

  3. Een heel mooie route, Karel. Deze is helemaal nieuw voor mij! Ik ben alleen bekend met het eindstation Culemborg. Daar kwam ik regelmatig op de fiets. Met dit zonnige weer zul je genoten hebben. Ik hoop dat je voldoende vocht bij je had.
    Lieve groet.

  4. mooie en leuke ppsjes Karel,
    SOMS vond ik heel leuk maar Distant Drums GEWELDIG………………
    HET liedje van Marcel en mij,
    dankjewel dat ik hier nog van genieten mocht.
    Slaap lekker en tot morgen,
    liefs Greetje

  5. Hoi karel
    De kans dat jij ze tegenkomt is vast groter dan dat wij ze zien…maar ze hadden die hond wel aan de riem kunnen doen pffttt…levensmoe haha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

