op naar een mooie week , toch

ik kreeg al bericht van wp bezoekers
over spam
pppfftt
nog nooit gehad en nu een waterval er van
heb alle als spam gemeld en verwijderd

zo luitjes
ik heb vandaag een makkie met de folders
de bezorging lijkt te zijn veranderd , dus ik heb al 4 wijken weg
nog 2 te gaan en ikke is vrij
doe ik nadien het HH en de dinsdag heb ik voor het balkon vast gelegd
die ff boenen en gereed maken voor de mooie warme dagen
en om 16:00 uur weer een gesprek tussen bewoners en woningbouw
wilde het afzeggen en gaan wandelen , maar dacht nee Karel
door gaan nu tot het eind
en ik luister altijd hé , dat begrijpt U wel
gelijk ook wat ritjes naar de vuilstort , glas en lampen als ook lege printer cartridges
laat dan de zon maar branden hoor
hihi
wat denkt U
zou het waar zijn

Zou het waar zijn

dat we een prachtige zomer krijgen

in de maand van de maand
een die Corry vast mooi vind , zei gaf een paar namen op
🙂

esplendor1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “op naar een mooie week , toch”

  1. Inderdaad, veel hiervan is waar, maar als het eitje al is gebakken, kunnen de zaadjes niet veel meer doen. Dat is ook waar.😉 ik wens je een zonnige, spamvrije dag Karel!

  2. Ik hoorde dat we tot en met woensdag mooi weer hebben….. voor wat men dan daaronder verstaat natuurlijk want ik vind (bijna) elk weertype mooi … laat maar komen dus…

    De HH taken moeten gebeuren, ondanks dat ze telkens terugkeren, lekker genieten op het balkon dan maar, genieten is het belangrijkste wat je als mens moet toch?

  3. Hoi karel
    En die onder de reacties in je oude blogs staan kon je die ook verwijderen?
    Ja heerlijk dit zomers weertje hè…genieten.
    Jammer van al de bloemen binnen…maar oke in de avond dan maar daarvan genieten
    Groetjes

  4. Ha zie nu pas je nieuwe blogje…en had al een reactie gezet…
    Nu ook geklikt en wat is het een mooie die eerste.
    Bea heeft gelijk dat ei doet niks meer haha
    En dan Yesterday een pracht nummer maar in de pps wat wazig krakend hihi
    Maar de platen zijn mooi om te zien…mzl

  5. ha die Karel,
    ja….op de late avond ben ik er weer,
    overdag zoveel te doen, praat ik hier maar liever niet over, je begrijpt wel wat ik bedoel,
    vandaag weer met Marcel naar het Zuyderland geweest en zo is er wel elke dag iets,
    morgen weer naar de fysio.
    Heb weer twee mooie ppsjes hier gezien.
    Geniet van het mooie weertje de komende dagen, ga op een terras zitten en neem een lekker biertje………….. Mij mag je de rekening sturen hahahahahaha….
    Lieve groetjes en voor straks een goede nachtrust toegewenst,
    Greetje

  6. Hoi karel
    Nu als jij het niet weet ik ook niet…kijk altijd naar de spam en deze keer dus niet haha
    Je was er niet meer in de avond..ingeslapen?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Ik mag niet klagen van spam, maar kreeg wel al de melding dat de blog soms moeilijk te bereiken is. Ik heb het zelf al op verschillende manieren getest, maar ik ondervind geen problemen. Zo raar. Ik weet niet goed hoe het op te lossen..

    1. had zelden 1 spammer , nu 2 dagen velen
      en inmiddels geen meer , hoe dat dan ook zo komt , geen idee
      als ik er zie meld ik het als spam keer op keer , en meer kan je ook niet doen , denk ik

Geef een reactie

