weekend

zo luitjes

U weet het inmiddels wel , ik leef sinds 1 mei 2015 in 1 lang weekend
ging ook simpel weg aan mij voor bij , al 2 jaar met pensioen
de tijd , die vliegt en ik heb mij dan ook nog ook maar 1 minuut verveeld
dat ik U soms wat verveeld heb telt voor mij niet mee
hihihi
en weet U
U vervelen is minder erg dan verdwalen
en dat geld voor een ieder van ons

Verdwaald---Lidia.png

in de maand van de muziek vandaag dit
laat me eens weten , welke U doet zweten
zal ik zien of die in m’n archiefje zit
en nee ik ga niet fietsen daar , ook al weet ik het is er mooi
ik zal weer ff druk zijn met de reclame folders

Fietse ALLEN

voor hen die stukje Twente pad willen lopen
en het nog niet al deden
klik op kaartje

wandeling 10 mei 2017

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “weekend”

  1. En toch Karel, droom ik ervan om mij al vervelend te verdwalen. Als kind vroeg ik het al aan mijn vriendinnetjes toen we ons verveelden… zullen we eens gaan verdwalen in het bos? Ik hoop ook na mijn pensioen… maar ik heb nog wat jaren te gaan… opnieuw te gaan verdwalen. Helaas kan ik de PPP niet openen. Nog een fijn lang weekend verder Karel!

  2. Ist doch gut, dass du keine Langeweile hast lieber Karel. Hätte ich bestimmt auch nicht 😊

    Wünsche dir ein schönes Wochenende und Liebe Grüße von Mathilda 😊😎😍

  3. Ik mis het ‘werken’ niet … al die regeltjes waaraan ik me moest houden brrrrr…

    Het werk dat ik tegenwoordig doe is geheel regelvrij en mag ik zelf invullen en dat is heerlijk. “vervelen” doe ik me heel vaak maar vaak met opzet 😉 Simpelweg omdat ik er ruimschoots tijd voor heb (maak).

    Ik wens je een heel fijn weekend toe met een constante genieten-glimlach van oor tot oor

  4. Hoi karel
    Je kan gewoon buiten zitten hoor…het is niet koud maar de zon laat zich tot nu toe ook niet zien.
    En regen ook nog niet…dus al met al toch een mooie dag.
    Doen wij het toch anders hè…we zien en horen ons niet maar typelen en lezen elkaar.
    En niet te vergeten we zoeken naar verstopte ppsjes…en die zijn weer mooi vandaag
    Groetjes en geniet je dag

  5. Soms denk ik wel eens dat ik een beetje aan het verdwalen ben .Pracht muziekje bij de eerste en bij de wandeling hoorde ik melodie van Limburgs lied.
    Mooi Karel.
    Fijn weekend en vannacht een goede nachtrust.

  6. Hoi Karel
    Jij even als enige ffkes krabbelen
    De tuinstoelen zijn al gebruikt en het is lekker buiten…en wat er nog komen gaat zien we wel
    Nu is het genieten van de vrolijk gekleurde tuin.
    Groetjes en fijne dag…

  7. Och gewoon een tijdje je spam goed in de gaten houden en steeds alles verwijderen, komt het ook wel weer goed.
    Las dat Bea er ook last van had bij jou reacties…
    Kan er een paar verwijderen maar niet allemaal dat zal jij moeten doen 🙂
    Hang ze

  8. hi Karel,
    een beetje laat (Moederdag) maar ik ben er en heb
    weer in een pracht pps met het mooie Limburgse liedje: Wie sjoen os Limburg is……
    gehoord. Welterusten voor straks en slaap lekker,
    fijne week toegewenst, Greetje

Geef een reactie

