vrije vrijdag

zo luitjes

even dacht ik
maak er een weekend blog van
maar nee mijn weekend is te lang
๐Ÿ™‚
morgen gebruik ik voor een ritje apotheek en wat andere boodschapjes
wie weet een ritje oud papier vooraf
verder zie ik het eigenlijk wel

en U hoe is Uw dag morgen
ik wed genieten van goed weer en veel jong spul

in mei leggen alle vogels een ei

in de maand van de muziek
blijf ik wat in de buurt
en wat zou ik daar nog eens graag rond wandelen

biesboschlied

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “vrije vrijdag”

  1. Schlaf du auch gut lieber Karel ๐ŸŒœ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ
    Was ich morgen mache, weiรŸ ich noch nicht.
    Samstag zum Spargel essen eingeladen und dann einkaufen.
    Sonntag ist fรผr mich Muttertag ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    LG Mathilda

  2. Ha karel
    Na wat omzwervingen toch nog even bij jou langs hihi
    Stel je voor ik vergeet dat grijnzzzz
    Het was dus hier de reactie ๐Ÿ˜‰
    Nu volgens mij kan je daar ook wandelen, maar dat kan je beter zelf uitzoeken haha
    Groetjes en geniet je dag

  3. Ja als je gaat zwerven kom je van alles tegen hihi
    Maar je weet het geen reactie komt er van mij ook geen dus we wachten het af ๐Ÿ˜‰
    Sommigen zijn niet te volgen en hebben een eigen naam onder wp…das vervelend want je krijgt geen updates van nieuwe blogs…ga weer hangen.
    Veel kijkplezier ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

