mooi Twente

zo luitjes

plannetje smeden is gelukt
het is terecht 1 met het tje er achter
want het mag dan een hele reis zijn naar de start van deze
etappe van het 
Twentepad 

ik liep hiervan al 2 mooie etappes , blijven er na vandaag nog 2 over
ik koos deze vanwege de lengte , kan ik redden voor de klok van 16:00 uur
weer is redelijk tot goed zo ” men ” zegt
en het is een schitterende streek dat had ik al gezien
trouwens voor hen die het nog niet weten
U kunt zweten op wandeling bij
hihi
ik geniet van het wandelen en meest nog van de

de pracht van de natuur 1

in de maand van de muziek
na het zien gister van de mooie etappe de Etna op
toch weer wat Italië

Juke box - Rocco Granata

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “mooi Twente”

  1. Mooie ppsjes en jammer dat de radio bij mij aanstaat…dus de muziek moet maar even wachten hihi
    Maar aan de Shadows heb ik mooie herrinneringen 🙂
    Groetjes en wandel ze…

  2. Goedemiddag Karel.
    Je hebt een mooie dag uitgezocht voor je wandeltochtje
    Zal best genieten zijn nu.
    En ben jaloers op jou energie ☺
    De powerkes zijn weer heel mooi, was genieten weeral.
    Wens jou nog veel zonnige ☼ dagen voor je wandelingen
    Lieve groet Marianne

  3. Jaaa, Manuela! Dat liedje draaide m’n moeder grijs. Helaas, haha.
    Ik zou wat graag naar de Etna gaan kijken…
    Lieve groet.

Geef een reactie

