plannetjes smeden

zo luitjes
ik gister en vandaag wat druk met de reclame folders
maar toch ook al wat naar het weer en de treinen loop kijken
om plannetjes te smeden om er op uit te gaan
vind ik op zich al een wandeling hihi

ik zoek voor in de week nog wat korte etappes van wandelingen
die ik in de daluren kan doen
🙂
en op de zaterdagen de langere

heb nooit echt veel bagage mee , alleen dat wat belangrijk kan zijn
maar in het leven hebben we allemaal wel een goed gevulde rugzak

bagage voor je leven greeitje

in de maand van de muziek
maar ff de Giro achter na
ja ik zag al mooie finales in die mooie koers

A Tour to Italy with Pavarotti

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “plannetjes smeden”

  1. Wij kijken ook naar de Giro prachtige beelden komen er dan voor bij. Ik moet wel bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit naar de ppsjes kijk Karel. Ze zijn wel knap gemaakt hoor maar het is vaak mierzoet. Maar ieder zijn hobby . Lieve groetjes Anna

  2. Hoi karel
    Nu ik kijk ze altijd zoals je weet en zelfs de dubbelen ook hj
    Maar moet Anna gelijk geven veel zijn er mierzoet…en de spreuken komen in andere vorm steeds terug.
    En het smeedwerk al klaar?
    Groetjes en geniet je dag

  3. De honderdste giro nog wel! Gek genoeg verdiep ik me er dit jaar niet zo in. Geen flauw idee waarom. Van mooie foto’s kan ik altijd genieten. Fijne dag, Karel.
    Lieve groet.

  4. hi Karel, heel mooi ppsje en hartelijk dank voor het plaatsen van Bagage…..
    Al klaar met je plannetjes maken? zo niet, veel succes er mee.
    Lieve groetjes en een fijne dag verder, Greetje

  5. Jij in de ruststand en klaar met smeden…
    Ja soms zijn ze best zoetsappig…maar soms ook heel mooi zoals die van greetje.
    Jij deelt ze en ik vind het prima al heb ik de meeste al gezien het blijven mooie werkjes.
    En zo zijn er meer…zelf probeer ik de leuke ertussenuit te pakken.
    Maar zijn er zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet hihi
    Fijne avond

  6. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel wieder so schön mein P.C. war nicht in Ordnung kam nicht ins Internet geht aber zum Glück wieder liebe Grüße noch an dich und Umarmung Gislinde

    1. danke Giselinde
      mache mal so weil bei dir sagt es Die Kommentarfunktion ist geschlossen.
      kein internet aber wieder es geht wieder , bist du froh , als auch wir
      wunschen dir ein schone und gute tag
      liebe gruss und umarmung , Karel

  7. Nou Karel het lijkt wel of mijn rugzak steeds zwaarder wordt. Het wordt tijd dat ik er wat uit ga gooien zodat ie lichter wordt.
    Als je op mijn blogroll de naam Christiene inklikt zie je hoe ik aan het verhaal kom van de Schelpvrouwen.
    Wens je een fijne nachtrust en morgen een mooie dag.
    Lieve groet

Geef een reactie

