weekend

zo luitjes

we hebben het weekend weer
en zelfs een met goed weer
en ik zal weer
aan den wandel , wel wat verder weg dan gister
en ook goed 2 x zo lang
ik plaatste wat links op het vorige blog , opdat U wat kon mee wandelen
was dat wat , of toch blaren hihi
vandaag wandel ik door het Vechtdal
en dan niet de Vecht welke hier op een KM of 15 achter me langs stroomt
maar de Overijselse
Vecht
en dan wel de volgende etappe
Mariënberg – Ommen

liep ik gister op 3 andere wandelaars na alleen
dat zal vandaag wel eens anders kunnen zijn

you never walk alone

in de maand van de muziek
ook maar genieten van de stilte

the sound of silence

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “weekend”

  1. lieber Karel, das ist dir besonders gut gelungen und das Wandern macht heute bestimmt noch mehr Spaß, denn heute scheint bei uns die Sonne, ich schicke dir ein paar Strahlen, ok?

  2. Hoi karel
    Jij al op pad maar niet voor je een blogje met mooie beelden hebt geplaatst…weten we waar we je kunnen vinden hihi…ben maar niet bank ik kom niet die kant op het is hier mooi 20 graden dus blijf waar ik ben 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. Mariënberg bij Ommen hebben wij gefietst en een dag gepauzeerd om te wandelen. Het is zeker twintig jaar geleden maar ik herinner het me nog goed. Omdat het zo’n mooie route was. Landelijk, met rustieke huizen.
    Ik heb voor de stilte gekozen. Dat bevalt mij het best…
    Zonnige groet en een fijne wandeltocht!

  4. Hoi karel
    Ben je al aan een pauze toe…dan heb je wat te lezen hihi
    Wandel ze…weertje is hier een tegenvaller.
    Wat we gisteren hadden was voorspeld voor vandaag.
    Zo meteen even zeskamp kijken…Daan doet mee 😉
    Groetjes

  5. Nu een fanatiek zeskampertje was het wel en die kleine Guus wilde ook mee doen 😉
    Maja al die springkussens werden voor de spellen gebruikt dus alleen in de pauzes kon hij snel even 🙂
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

