vrijdag

zo luitjes

 vrijdag en redelijk tot goed weer
zal vandaag een korte wandeling maken
plak er een stukje aan bij het begin , wil eens zien of de oude
suikerfabriek
te bekijken is waar de bieten heen gingen als ik eind jaren ’60
bij loonbedrijf Ubbels en van Twisk werk en we vele bieten rooiden
dan aan den wandel , op weg naar
Sloterdijk 
via de
Bretten

Halfweg – Sloterdijk

in de maand van de muziek
iets wat ” ik ” vind passen bij deze dagen rond de 5de mei

The_Beatles_-_Yesterday_und_viel_mehr1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “vrijdag”

  1. Een verplichte thuiszit dag.
    Kabelrenovaties in en rondom het huis.

    Mijn buurmeisje trouwt en verwacht 600 gasten.
    Al de stenen en stoeptegels zijn weg.

    Anderhalf meter diepe geulen van huis naar huis naar de straat en weer terug …

    Veel wandelplezier.

    Je gaat naar een bijzonder stukje Amsterdam.
    Groen, industrie, kantoren, spoorlijnen en historische dorpskernen.

    Veel wandelplezier.

    Bewolkte groet,

  2. brrrrr suikerfabriek………….hoe vaak ik vroeger niet schone was buiten hing en later stinkend goor terug binnenhaalde en opnieuw waste om het daarna binnenshuis op te hangen…..

    desalniettemin mooie wandeling voor jou en ik wens je uiteraard van ♥e veel plezier en volop genieten toe.

  3. dag Karel,
    fijne dag gehad, met droog weer?
    Hier is het redelijk geweest, bewolkt en zon.
    Heel mooi ppsje weer Karel.
    Wens je nog een fijne avond toe en nu op naar een
    mooi, aangenaam en zonnig weekend toe,
    groetjes Greetje

Geef een reactie

