rust en stilte

zo luitjes

langzaam gaat het de warmere kant op met het weer
en dan maar hopen het gaat niet weer neer
ik gebruik vandaag voor het HH en aanverwante bezigheden
maar heb ook plannetjes klaar liggen , vast en zeker 1 op de zaterdag
of het dan ook stil is 🙂
?

de stilte

in de maand van de muziek
een mooi gouwe ouwe
die ik ondanks de muziek wel bij de stilte vind passen

Wonderful_World

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “rust en stilte”

  1. Vandaag zit het weer toch wel in een diep dal… het kan alleen maar beter worden… Niet getreurd dus. Een liedje vol verwondering na een stiltewandeling. Schoon. Nog een fijne dag Karel!

  2. Die stem van Louis Armstrong…gewéldig! En meteen plopt een commercial in m’n hoofd omhoog (-:
    Stilte, ik houd ervan. Tegelijkertijd kan ik geen dag zonder muziek.
    Stille groet ♥

  3. In de voormiddag miezerig en in de namiddag zon afgewisseld met bewolking .Het was niet koud.
    Mooi de stilte heerlijk Louis Armstrong weer te horen.
    Fijne avond Karel en jammer dan maar ik kan voor morgen geen mooi en zonnig weer beloven.
    Lieve groet.

  4. heerlijk zwijmelen met louis…. jummieeeee

    en ja het weer….van t weekend zou t goed worden geloof ik maar ja men zit er wel vaker naast…. we moeten het maar afwachten kunnen er toch niks aan veranderen

    1. ja met Louis kan je goed zwijmelen , nog steeds , een groot artiest

      weekend en weer , ik heb voor vrijdag en zaterdag een wandel plan klaar liggen
      ik zie het wel , maar het lijkt goed

  5. Ha karel
    Uiteindelijk komt het allemaal wel…jij houd van rust en stilte?
    Nu dan blijf hier maar uit de buurt want die rust en stilte is ver te zoeken haha
    Ja nu wel omdat ze slapen de druktemakers…
    Ze hebben zich goed vermaakt en morgen nog de hele dag hier.
    Voor het avondeten worden ze opgehaald
    Fijne avond en hang ze

  6. Nee hoor deze dochter houd zich strikt aan de afspraken…
    Was alvast een oefening voor als de baby komt, want ja dan moeten die 2 ergens kunnen slapen…
    Vorige week gelogeerd bij de andere opa en oma en nu dus hier.
    Want ja komt altijd onverwachts…dus we zijn voorbereid.
    En nee ze spelen luidruchtig maar zijn geen herrieschoppers…wel druk hihi
    Slaap wel

Geef een reactie

