het was een pracht

zo luitjes
ja ik had een pracht weekend
korte nachten – lange mooie dagen
zie voor foto’s
https://gewoonkarel.wordpress.com/

ik zal vandaag en ook morgen nog wat , weer aan het wandelen met hindernissen zijn
met andere woorden reclame folders rondbrengen
goede oefening voor de wandelingen

Zuid-Limburg 1 nw.28-8-2009

in de maand van
zijn we bij de muziek

Andrea_Bocelli__Sarah_Brightman_Canto_Della_Terra

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karek

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “het was een pracht”

  1. Terwijl ik bijna op weg ga voor mijn wandeling lees ik jouw blog nog even snel.
    Het weer was top!
    Hier regent het nu ……

    Succes met de hindernissen!

    Natte groet,

  2. Ich wünsche dir einen schönen ersten Mai in Köln ist Regen und Kalt das ist nicht so gut hoffenlich ist bei euch das Wetter besser lieber Gruß noch von mir Gislinde

  3. Herrliches Wetter hatten wir auch lieber Karel, es war aber sehr kalt und windig. Heute ist es nicht besser.
    Dann viel Freude beim Austragen deiner Prospekte und einen schönen 1. Mai.

    LG Mathilda 🙂
    Ich muß deine Seite immer übersetzen. Kannst du das nicht mit Google-Translate ändern?

  4. Hoi karel
    aha je had een ontmoeting en die had hoogtevrees en jij kon wel rustpauzes inlassen zo..
    Zelf dacht ik nog steeds aan nichtje die het vreselijk vond in die enge ruimtes.
    Maar nieuwe maand en nieuwe week in een en wij er idd een jarige nog bij.
    8 jaar waar blijft de tijd pfffttt
    Mooie pps van het limburgse land…en ja de muziek doet het ook goed…
    Wandel ze…en bij hindernissen ffkes springen haha
    mzl

  5. korte nachten zijn niet zo heel vervelend als je er zulke mooie dagen voor terugkrijgt toch?

    Heerlijk man, geniet ervan, het is je van harte dubbel en dwars gegund.

    1. ik heb niet veel slaap nodig ( nog )
      het leuke van het om 05:00 op staan , en met een ex werk collega te gaan wandelen
      zijn de commentaren van andere collega’s , want ik liep de laatste zeg 15 jaar alleen middag en avond dienst
      ik sta ook echt vroeg op , omdat ik de tijd nodig heb om zeg maar op gang te komen , ik kan niet , opstaan en 15 minuten later onderweg zijn

Geef een reactie

