op pad

zo luitjes

ben ik ook maar weer eens
ja ik ben gelukkig weer veel op pad
zeg maar de lanen in en de paden op
ik vind het schitterend
zo was ik gister ff naar Venray , niet echt bijzonder vind ik

vandaag wel bijzonder , gaan we de mergelgroeve in bij de Pieterberg
alweer een bijna 2 jaar geleden dat wij de etappe van het Pieterpad
Valkenburg – Pieterberg liepen , en toen zeik al als we die groeve zagen
daar zou ik best eens willen kijken , nu dat kan nu dus
dus weer om 05:00 op en vroeg op pad

onderweg greetje

in de maand van de natuur
alweer de laatste
maar nu maar naar buiten dan om de natuur te genieten
toch

de natuur is zeer mooi

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “op pad”

    1. You have done a mareollvus job on these articles. Love reading them and am enjoying your thoughts on such varied topics. Keep up the great work. Great Recipes for my Mind

  1. Hoi karel
    2 mooie ppsjes Karel en hoe mooi de natuur is ook onder de grond gaan jullie bekijken…hier en daar even buikje in trekken haha…en je kan door de smalle gangetjes
    Veel plezier vandaag

  2. Pracht ppsjes Karel . Het was weer genieten.
    Het is weer zes jaar geleden dat ik in de mergelgroeve was samen met mijn dochter.
    Ik wens jou een fijne dag
    zonnig groetje

  3. Hoi karel
    Nee daarvoor moet je naar de mergelgrotten…en dat is toch wat anders zag ik wel.
    Maar jullie hebben een mooie dag gehad en plakken er vandaag nog een aan vast.
    Als jij me op dat tijdstip wakker moest maken zou je er ook niet vrolijker van worden grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

  4. Mooie vooruitzichten dus …. heerlijk, ben blij voor je.
    Inmiddels al weer terug zeker? Hoop dat je het verschrikkelijk leuk hebt gehad, het weer zat wel mee volgens mij hè?

    1. ja pracht vooruitzichten , ook al liggen ze alweer achter ons hihi
      we hadden een prachtig wandel weekend , met zo we altijd zeggen vele krenten in de pap
      oud collega is weer thuis bij moeder de vrouw en hier dus weer de rust terug gekeerd 🙂
      het was schitterend weer het hele weekend

      1. Yup, gotta love these bootstrap rugged individualists who have a tantrum because there aren't enough government handouts.About a year ago some Far Right Libertarian group was having a convention in Washington DC. They complained to the media that there wasn't enough train and subway service. Them there gummint bureaucrats should have scheduled some extra shuttle runs, knowing that a large antvog-iernment do-it-yourself organization was coming to town.

  5. Wunderschön lieber Karel ich wünsche dir einen schönen Sonntag Nachmittag es geht mir wieder etwas besser aber noch nicht so wie es sein soll.Ich hoffe dir geht es gut liebe Umarmung Gislinde

    1. hi Giselinde
      mache es mal so , konnte bei dir nicht reagieren
      ich hatte ein super schones wander wochenende mit ein alte kollege von der arbeit , schones wetter , alles hat geklappt , abe morgen wieder was anderes wetter und naturlich meine nachbarschaften werbung austragen
      du geht es was besser aber konnte noch besser sein , ich hoffe es kommt langsam alles gut
      schone abend gruss und umarmung
      karel

  6. Met de neven en nichten dag zijn ze hier die grotten in geweest…voor eentje was het een marteling die enge ruimtes. Ha denk jij dat je zo lang kan wachten grijnzzzzz
    Fijne avond

  7. De Pietersberg en de mergelgroeven wil ik ook wel zien! Ooit ben ik in de grotten van Valkenburg geweest. Maar er schijnen grotten te zijn die alleen de bewoners kennen en die lijken met het meest interessant (-:
    Heb je foto’s gemaakt? Die zou ik graag willen zien!
    Lieve groet

Geef een reactie

