regen

zo luitjes

maandag vlot de folders weg
en op 2 x 4 druppels na geen regen

vandaag was het op de temperatuur na en een enkele bui , zelfs met hagel
best aardig weer , ik hoop morgen ook , want dan ben ik naar Enkhuizen
om wat af te geven , en met dat ik daar aan dacht , denk ik aan de foto’s van vorige week
toen ik in Lelystad wat af gaf en er 18 KM wandelde
zal die op de andere site zetten , wie weet vind U het wat

ik liep vorig jaar van Hoogkarspel naar Enkhuizen
door het natuur gebied de Weelen
nu doe ik echt alleen de oude stad morgen
en hoop op beter weer dan in de pps hier onder

lamousson

in de maand van de natuur
mooie momenten

Natuur Momenten

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “regen”

  1. De moesson, nou, dan weet je het wel (-:
    Ik ging met Rosa naar buiten en ineens zetten ze boven alle sluizen open. Flauw hoor. Ik heb de buienradar-app op m’n telefoon maar er dan niet op kijken, hè? “Eigenwijs” noemt mijn man dat. Snap jij dat nou?
    De natuur PPS is práchtig!
    Zonnige groet.

  2. Natte moesson die beleefde ik in 1980 in Indonesië. Warme regen dat wel.
    Prachtig de natuurpps .
    Fijne avond Karel en ik hoop voor je dat je morgen droog en zonnig doorkomt.
    avondgroetje

  3. Hoi karel
    Daar heb jij in je jonge jaren ook mee te maken gehad…en hard van geworden hihi
    Bikkel die wandeld door weer en wind maar liefst met 22 graden en wind in de rug als het de fiets is grijnzzzz
    Groetjes en wandel ze

  4. Weet je wat het allermooist is en waar geen ppsje tegenop kan?

    Dat je gewoon door blijft gaan en van alles het beste maakt…. al draag ik er nooit eentje, ik neem ‘m toch voor je af 😉

  5. Ja de vroege vogel is gevlogen en loopt in dortrecht rond te struinen denk ik hihi
    Het is wel rustig zo en fon weet volgens mij niet meer hoe ze op het blog moet komen 😉
    Smakelijk zei ik al komt erna het tukkie en hangen…mzl

  6. Die grijnzzz was voor de oant dinsdag…
    Wij waren om 2 uur bij de spoorwegovergang en ja er kwam een trein zonder zwaaiende karel hihi
    Heb je nog geluk gehad dat er treinen reden…3 dagen werk geweest door een ongeval 😉
    Hang ze

Geef een reactie

