geniet de natuur

zo luitjes

voor mij is het weer ff gedaan met de rust
zal weer wat uurtjes aan de wandel zijn met hindernissen
hopelijk met weer wat geluk en dus droog
🙂
ja het weer trok mij niet echt de natuur in
al viel het eigenlijk nog best mee
maar ook voor hen die wat minder fit zijn dan ik
heb ik wat moois , volgens mij
om digitaal door te lopen

voor hen die de natuur liefhebben

naturelovers

in de maand van de natuur
de verbazing

denatuurblijftverbazen meta

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “geniet de natuur”

  1. Mijn dochter liep gisteren en ook vandaag met een collega van de tennisvereniging op het Pieterpad.
    Zal jou ook wel bekend zijn Karel. Bedankt voor de mooie natuur
    Wens jou een mooie dag met veel zon en weinig regen.

  2. Hoi karel
    Ja we genieten nog steeds…en nee eentje is genoeg ze leren zelf maar handwerken 😉
    Mooie ppsjes de eerste door de mooie platen en de 2e de natuur en teksten.
    Groetjes en geniet je dag

  3. Genieten van de natuur is wat ik probeer te doen alle dagen van de week.Maar nu zal het even rustig aan moeten gaan wat heb een peesontsteking in mijn knie met nogal wat serieuze pijn.

  4. Met hindernissen heb ik de komende week niets te maken.
    Of het zou het tegenvallende weer moeten zijn.

    Ik wens jou simpele loopjes met licht papierwerk.

    Vakantievierende groet,

  5. Hoi karel
    Nu dat slapen is wel gelukt en lang ook nog..uitgeslapen en bijgeslapen.
    De machine heeft het druk ik niet haha…was droogt goed met het zonnetje en al wat buiten kan is mooi meegenomen.
    Groetjes en geniet je dag

  6. Vandaag had ik mazzel. Na een wandeling door de polder met Rosa kwam ik thuis en toen begon het te spetteren. Wat een timing (-: Ik hoop dat jij het ook droog hebt gehouden en hebt kunnen genieten van je gemaakte kilometers. Het voorjaar is zó’n mooie tijd van het jaar.
    Zonnige groet.

  7. Leuk om naar te kijken hè…ja vakantie dan komt het bij de speelplaats bij elkaar.
    Was hier in het weekend ook zo mooi…dan weet ik weer dat we in een fijne straat wonen, die idd kindvriendelijk is 🙂
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

