bekende plekjes

zo luitjes

ik genoot gister een rustige dag en zal dat vandaag weer doen
wat HuisHaten doen elke dag en als het dan weer wat beter weer is de hort weer op
bij het zoeken van een aardige pps , zag ik plots een bekend plekje
daar wandelde ik vorig jaar het gaat om het plaatsje Nieuwpoort
wie weet treft U ook een bekend plekje

Ergens in Nederland Kasteelpoort

in de maand van de natuur
zo maar wat mooie beelden

Natuur_opnamen[1].

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “bekende plekjes”

      1. You beat me to the punch again France! The first thing I thought of when making the petite purse was that it looked like a tackle box. Guess I should have made one right then and there.Christi

  1. Hoi karel
    Nee dat is meer een werkje in de avond voor de buis…
    Mooie ppsjes en ne zag geen bekende plek wel koeien en kippen hihi
    Ze zijn wel nieuw al twijfel ik bij die poort.
    Maakt niet uit…groetjes en fijne dag

    1. David dit :Eveange66, désolé de corriger, mais si les colonnes, les coursives et la lumière qui s’y pose sont &l;bsoa&nqsp;trendy&nbup;», cela ne correspond pas au jardin du palais royal.La pierre n’est pas la même, plus froide et pâle que derrière la comédie française, et à la différence de l’endroit que tu cites, je suis sur que tu l’auras remarqué, le couloir n’est pas droit mais dévie au fond du cliché, ce qu’on n’observe nulle part à la comédie française.

    1. Glad to hear that you are making inroads into the music scene and the culture. You are certainly exrnnieecipg some educational things about life, culture, music, friends, and celebration. Continue to use your wisdom as well as your other talents! Will look forward to the video when the snails boot up.Love you!Pop

Geef een reactie

