polder

zo luitjes

ik ben vandaag ff de polder in
en maak een wandeling in een zeg maar
jonge stad
U weet dat ik in de dal uren gratis met de trein reis
dus als ik iets bij iemand in de brievenbus doe , bespaart dat mij porto kosten
toch
maar ik wil niet zo maar ff heen en weer
en dus knoop ik er een wandeling aan vast
zo doende kom ik ook op de pps over onze polders

onze polders en kreken

en eigenlijk zijn al onze polders
wereldwonders
toch

bij de natuur in deze maand

new 7 wonders of nature

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “polder”

  1. Mijn duvel blijft maar in zijn doos het is veel te koud . Om stukjes met de hondjes te lopen daarvoor was het weer goed, in de zon en de wind in de rug.
    Mooie stukjes natuur en zeker de moeite de 7 wereldwonderen.
    Nog fijne avond Karel en een slaap-lekker-groetje voor straks.

  2. Ha Karel
    Jij gruweld al bij de gedachte van slenteren door de stad…hihi
    Nu zal toch weer een keertje eraan moeten geloven maar beloof je dat jij niet mee hoeft haha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

