nieuwe week

zo luitjes

de nieuwe week begint
met een feestdag
doe ook ik er een eitje bij

na een rustige dag gister vandaag ff het ene wijkje lopen nog
en er na gelijk om een boodschap
zag dat er weer wat nachtvorst aan komt , maar ook op de dag nog geen zomer
heb wat wandelingen klaar liggen , zo ik kijk per dag ff het weer aan
heb ook in huis nog wat klusjes , dus wat vervelen is zal ik niet uitvinden
en anders ga ik wel met eieren freubelen

eierschalen

dat is toch wel ff wat anders dan eieren een paas kleurtje geven

in de maand van de natuur
ff wat verder weg , maar wel heel mooi

De Atacama woestijn in Chili

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “nieuwe week”

  1. dag Karel,
    weer mooi hier met prachtige eieren, geweldig!
    Hier wordt het ook een hangdag, het weer nodigt niet uit om naar buiten te gaan, brrr….. koud.
    Wens je een fijne dag Karel met groetjes, Greetje

  2. Hoi karel
    Ja die vermaken zich altijd wel hier…
    Gister vlogen ze met 4tjes naar boven om met de lego te spelen dus alle tijd om rustig alles te verstoppen…
    maar er waren 2 slimmerikken die hadden uit de raam gekeken en zagen wat hangen hihi…dus de lego was vergeten en allemaal naar buiten.
    Heerlijk dat enthousiasme…
    Mooie ppsjes…wat een gepriegel maar wel kunstig…en ja die bloemenzee is en blijft mooi
    Groetjes en fijne dag

  3. Je bent aan het nachtbraken geweest hihi…was de wandeling zolang?
    Of de munten zo interessant hihi
    Hoe dan ook nieuwe dag en zon komt erbij dus een mooie dag…
    groetjes en geniet je dag

  4. Een tukkie is wat anders dan halverwege de avond in slaap vallen…
    Niet breien of haken haha ikke wel.
    Zo meteen verder met het hoofd…de oogjes zitten er al op.
    Lijkt het meteen al veel meer…
    Fijne avond

  5. Als ik zo bezig ben vliegt de tijd…de snuit morgen en is het lijfje en hoofd klaar.
    Dan de armen en benen en oren nog hihi
    Maar komt goed lijkt al op een aap nu…
    Slaap wel

  6. Iedere dag eet ik zeker wel drie eieren. Niet omdat ik ze lekker vind maar op doktersvoorschrift.
    Wel lekker om met nachtvorst diep onder de dekens te kruipen!
    Geef mij maar veel foto’s van de natuur; altijd goed.
    Goed aankleden als je ’s ochtends folders rondbrengt.
    Lieve groet

Geef een reactie

