weekend + boeket

zo luitjes

ik weer wat fitter
langzaam aan wordt ik weer de ouwe ik
vroeg mij al af , of je op je ouwe dag nog last kon krijgen van hooikoorts
maar als het zo gaat is het vast een simpel dipje geweest

zag het nieuws gisteravond om 8 uur
of die lui fit zijn weet ik niet
weet wel dat ze flink op elkaar aan het vitten zijn
zal er 2 uitpikken van de velen
meneer usa en meneer n korea
die lui zijn toch zot in de kop

een verzoek aan al die zotten
mag het wat

minder lidia

in de maand van de natuur
zo lang die nog bestaat
in mijn ogen 1 die het meest op valt

heb voor een ieder van U een bosje blommen

spring bouquets

wens U een fijne dag

lieve groet
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “weekend + boeket”

  1. Inderdaad Karel, op hooikoorts staat geen leeftijd. Deze week was het weer goed raak. Ook bij mij. Ik kreeg dit ook pas een paar jaar terug. Als kind of jongere nooit geen last van gehad. De bloemetjes zijn mooi… maar ik zet geen bloemen in huis en met kerst ook geen boom… ook daar krijg ik jeuk van. Verzorg je verder goed en geniet van je weekend!

  2. Die discussie gaan we niet meer voeren haha
    Hoi karel vandaag de 15e en nu is ze dan echt 40 jaar 😉
    Jij weer wat fitter…ja moet ook want de folders wachten weer.
    Hier liggen ze al bij het oud papier 😉
    Mooie ppsjes en die eerste met dat gedicht wel eentje die je op het lijf geschreven is…toch?
    Fijne dag

  3. En wat het dan is geweest ???
    Och vooruit kijken maar weer en op naar mooie wandel en fietsweer.
    Zal je vast wel al gedaan hebben ergen of niet hihi…blogje stond er lang genoeg en moet nu ruimte maken voor pasen…smakelijk en fijne avond
    ps, ging het er goed vanaf grijnzzzz?

  4. Ha dan lees ik dat het “gedoe” je heel veel meer heeft gedaan dan we dachten.
    Zei al…man maak je niet zo druk…
    Of het was bovenop wat anders kan ook.
    Hoe dan ook je voelt je weer beter dus gaat de goede kant op
    Fijne avond

  5. Hi Karel, fijn dat je je weer wat fitter voelt,
    er gaat toch niks boven een goede gezondheid.
    Hele mooie bloemen hier, goede keuze van je.
    Wens je een hele fijne avond toe en houd je taai,
    groetjes Greetje

  6. En vergeet die idioot uit Turkije niet…
    Maar wij laten ons niet gek maken, Karel!
    Jij knapt weer op. Stuur mij ook wat op (-:
    Met bloemen doe je me altijd een plezier, tenzij het rode rozen zijn, daar heb ik een schurfthekel aan.
    Lieve groet

  7. Hooikoorts heb ik ook last van gehad .Het wordt minder als er regen valt. Andere jaren ook nooit last van gehad. Nu slaat de moeheid weer toe door het nare gure weer. Of het zou voorjaarsmoeheid kunnen zijn.
    Voorlopig hou ik mijn rust in ere. 🙂
    Mooie ppsjes en gedicht Karel
    zondaggroetje

  8. Dank je wel voor het bosje bloemen ze waren prachtig en ook het minder was heel mooi. Wens je een fijne week en doe het rustig aan en niet te veel piekeren over die idioten die onze wereld kapot willen maken. Lieve groet Ineke

  9. Hoe heet die gevangenis ook nog maar eens,,,die daar op dat eiland? Die al jaren niet meer in gebruik is?
    Zet die 2 ‘heren’ op dat eiland en vergeet ze dan vervolgens….

    Mooie ppsjes weer… ben er nog steeds geen fan van maar dat vergeef je me wel toch he

    fijn te lezen dat jij je weer wat beter gaat voelen, nog heel ff en je bent weer het heertje

  10. Mijn bazen op het werk zitten ook met hooikoorts opgescheept. Mijn vader had het ook. Dus weet ik hoe lastig het is. Gelukkig heb ik er geen last van. Snuit ze en geniet van deze paasavond.

  11. Ha een keer per jaar is genoeg…moeten niet overdrijven hè…
    Een voordeel voor die kleintjes is dat ze 2 opa’s en oma’s hebben dus die mogen morgen weer hihi
    Ikke niet ik geniet morgen van een vrije dag…hangze

Geef een reactie

