druk – lui – druk

zo luitjes

leuke titel hé
wat denkt U , die ouwe dwaas is de weg kwijt
hihi
zou zo maar kunnen hoor
ik was / ben wat druk met van alles wat , beetje HH beetje dit en dat
heb m’n huisje op orde , nu nog net ietsje beter weer
en ik ben weer buiten in de mooie natuur
en dat ik wat lui ben , wie weet ff een extra puffie spiriva in de ochtend
desnoods 1 mee voor onderweg
ja ik weet wel wat er scheelt hoor , waarom ik zo hangerig ben
niet helemaal fit zo men dan zegt
maar ik ken die men niet en gaf er ook nooit aan toe
jaren ervaring leerde mij te luisteren naar mijn goddelijke lijf
en die gaf aan , mak an
en ik ben zo’n braaf kwajongetje
nu
ik luister
hihi

de natuur buiten gaat zijn gang , ook zonder mij
dat is de

de wet van de zaden

in de maand van de natuur
ga ik ook ff niet zo ver
U weet het ik doe mak an

de piel die is mooi

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “druk – lui – druk”

  1. Goedemorgen Karel, interessante gedachten van de zaden… ook blij met de zaden van mijn vader en voorvaderen anders zat ik hier niet. Als je het zo bedenkt zijn we enorme toevalstreffers en gelukkig dat we hier mogen zijn. Ik wens je een fijne dag!

  2. Hoi karel
    Zo nu kan ik weer klagen hihi
    Jij met je druk, lui, druk
    Zal het lui nu wel aan de beurt zijn dan…
    Mooie ppsjes en de 1e past heel goed bij dat gedoe op blogger…
    Gefeliciteerd met je nichtje ook hier 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. of je nou wel of niet de weg kwijt bent….. doet er niet toe…. zolang jij op die weg zit waarop jij je goed voelt dan is het goed en ruim voldoende.

    De zaden…. een heel mooie en ook mooie ware teksten… alhoewel ik wel vind dat sommige zaden simpelweg nooit zouden mogen ontkiemen maar dat is dan weer een utopie.

  4. Mensen die echt naar hun gevoel kunnen luisteren, daar heb ik respect voor. Ik ben nog in training (-: Of ik het ooit ga leren? Daar lig ik in elk geval niet wakker van.
    Zaden… Ik kan rustig een uur voor een rek met bloemenzaad blijven staan. Het liefst koop ik van elk soort een zakje. Om de bloemetjes buiten te zetten.
    Lieve groet!

  5. Oh heerlijke Peel een stukje ver verleden voor mij.
    Het is goed als je kunt afgaan op je eigen gevoel Karel.
    Geniet van het niks doen, momenteel doe ik ook niet veel, buiten te koud en binnen lui en moe.
    Gisteren gaf ik een donderdaggroetje en ik was ook echt in de veronderstelling dat het donderdag was.
    Nou ja extra dagje dan.
    Fijne avond en goede nachtrust Karel
    Groetje

  6. Mogge karel
    En jij dacht misschien zit ik in de spam…nee bij jou zat dat blauwe balletje in de weg niet bij mij grijnzzz
    Vandaag beter dan gister?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Hoi Karel,
    Hopelijk gaat het allemaal goed bij je.
    Je houd ook niet zo van de komende dagen he.
    En dan het weer dat niet zo fijn is.
    Maar het gaat vast allemaal goed komen.
    Geniet zover het gaat van je weekend.
    De pps kijk ik later, lukt niet op de tablet.
    Lieve groet Marianne

    1. ja Marianne
      langzaam maar zeker wordt ik weer de ouwe , nee niet oud 🙂
      deze dagen zeggen mij totaal niets , in het sprookje waar ” men ” zegt dat het om gaat geloof ik niet
      en aan de commercie er om heen doe ik niet mee
      fijne avond groet

  8. Ja de 14e en stond er de 13e al, dus 1 dag was je er gewoon niet en we weten nu waarom…
    Niet meer doen hoor is niet goed voor je gezondheid 😉
    Geintje…hihi weer de ouwe worden.
    Was je al toch?
    Zo rebbel nu is het genoeg…fijne avond karel

Geef een reactie

