weerspiegeling

zo luitjes

het is normaal april weer
en als ik naar het nieuws kijk , lijkt al dat geweld ook normaal
en of dat nu dicht bij is of ver weg
het lijkt mij toch niet normaal

de weerspiegeling van je hart

ja de komende dagen fris weer en kans op een bui
heb ik ff mazzel , want ik moet wat aan het HuisHaten doen
🙂

in de maand van de natuur
de schoon en reinheid daar van
hopelijk tot in de eeuwigheid

zauber der natur12

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “weerspiegeling”

  1. Goedemorgen Karel, ik durf de kranten bijna niet open te slaan waarin het geweld ons om de oren slaat en daarmee samen ook de angst voor… zeker met een ruziënde kleuter aan het bewind in Amerika. Gelukkig is er de zalvende natuur. Mooie afbeeldingen! In de natuur heb ik gisteren genoten en zal dat vandaag en morgen weer doen. Nog een mooie dag beste Karel.

  2. Ha die Karultjuh

    Ik lees nooit kranten, en heet nieuws op radio/tv vermijd ik zoveel mogelijk….. ik vind het schokkend dat wij als niet meer geschokt raken van de zoveelste geweldsexplosie…

    Moeder Natuur laat zich niet zo maar van de wijs brengen, gelukkig. Misschien moeten we proberen haar voorbeeld een beetje meer te volgen?

    Hoe dan ook…..welk weer, welke klus ook…..geniet zoveel mogelijk van de dingen die de moeite waard zijn, dat maakt de andere dingen meer dragelijk.

  3. Hoi karel
    Ik kijk niet eens wie er meelezen…zal me worst wezen haha
    2 mooie ppsjes vol mooie natuur en de teksten bij de rozen zijn om uit te voeren…
    Kreeg net een prachtfoto van de kleine meid die groeit als kool…fijn om haar za weer te zien 😉
    Groetjes en fijne dag

  4. Hoi karel
    Dus jij hebt een schatkist gevonden 😉
    Zo zie je maar weer…
    Jij aan het bijlezen…nu dat hou ik aardig bij als ik de tijd heb haha
    Groetjes en geniet je dag

  5. Wat betreft het huishouden zou ik liever in een grot wonen: daar ben je snel klaar met opruimen. Je kunt er dan weer niet douchen, dat is een minpunt (-:
    Een mooie weerspiegeling, Karel!
    Zonnige groet (al schijnt ze niet.)

  6. mogge Nellie
    ik zal zo ontbijten als een koning , maar wel zonder honing hihi
    je hebt onder dat interessante schema van een vrouwen brein
    een schitterende pps gestopt , en ik ben het met alle spreuken eens

    ik heb een nachtje geslapen , net als elke nacht
    en begin de dag als elke dag , met een lekker bakkie leut
    geniet de dag
    en laat het gedoe

Geef een reactie

