zonnige zondag

zo luitjes

het beloofd een zonnige zondag te worden
dus ik zou zeggen geniet er van

ik doe dat ook , door het wandelen met hindernissen
🙂
en dan in de middag met het kijken op de Belg naar de koers

gister genoot ik van een kleine wandeling van uit Buren in Gelderland
daar zal het vandaag erg druk zijn , en door het weer ook weer meer bloesem zijn
liep er o.a door een wijngaard , nu die bloeit nog lang niet hoor , maar ik wil er voor terug , keek door een raam van een gebouwtje , komt een jonge dame in de deur en zegt U mag wel binnen , ik zeg , ik ben een bier drinker
maar dat ik het geheel van het maken van wijn wel interessant vind
zij legt uit wanneer de bloesem en de trossen druiven er zijn
en ik zeg tot dan , want dat rondje wil ik toch nog wel eens lopen
over mooie weggetjes en paadjes

het is allemaal zo mooi
dat je snapt niet dat er zoveel ellende in de wereld moet zijn

loveandhappiness

in de maand van de natuur
een park waar ik in ’76 door reed

yellowstone

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “zonnige zondag”

  1. Hoi karel
    Hier is ze dan 😉
    Weet nu wel waarom ik het vergeten was…jij had staan dat een blog een error gaf…dus ging ik kijken. En ja hoor kon er gewoon op…en reageren…maar op de een of andere manier komen die reacties er niet te staan 😉
    Jij wandelen met hindernissen…lekker in het zonneke
    Mooie ppsjes en denk dat je die 1e ook bij mij nog eens tegenkomt.
    Groetjes en geniet je dag

  2. Een kleine wandeling, een kort fietstochtje en wat huishaten, deze zonnige dag biedt van alles.

    Ik kijk uit naar een zonnige werkweek.

    Struikel niet over je hindernissen

    Vrolijke groet,

  3. Ja in een paar uur tijd kan er veel veranderen…dat weet ik ook wel
    Al veel reacties daar gezet maar als ik terug kijk zijn ze er niet meer…ook goed haha
    En jij zal het eten ook wel op hebben…net als hier.
    Spontaan pannenkoeken gebakken voor de kleine mannen…dus zal wel ff stinken hier 😉
    Maar ze hebben er goed van gegeten en zelfs mee geholpen met beslag maken
    Fijne avond

  4. Het was een prachtige dag! Morgen wordt het weer tien graden kouder. Dat kan toch allemaal allemaal maar in Nederland (-: Yellowstone park zou ik heel graag willen zien, ware het niet dat ik zolang in een vliegtuig wil zitten. Geen USA dus voor mij.
    Een goed begin van de werkweek morgen.
    Zonnige groet.

  5. Nu heb ik daar al meer een reactie gezet maja als het niet wil houd het op…
    Wel jammer.
    Ja hier loopt zelfs de avond alweer op zijn eind…
    Ben de blogjes van om de 2 dagen om aan het zetten naar 3
    Het is zo rustig dat ik dat beter vind…en houd gelijk een maand over…om op te vullen haha
    Mzl

  6. Na een mooie dag vandaag genoot ik nu ook nog van jou prachtige ppsjes.
    Wens jou een goede nachtrust Karel
    Slaapgroetje en morgen een goed begin van de nieuwe week.

  7. Yellowstone ongelooflijk interessant.Ik was er enkele jaren geleden en zou best nog eens terug willen gaan want er is zoveel te zien.Dat men er eigenlijk enkele dagen moet vootr uit trekken

  8. Hoi karel
    Blogje of niet…merk dat het druk is als er een nieuwe staat en verder kom alleen jij met regelmaat krabbelen.
    Dus wil je het druk krijgen dan meer blogjes plaatsen haha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

