bagage

zo luitjes

ik fiets vandaag ff naar Baarn
daar zit al jaren een oud collega in een opvanghuis
ja die mist al ik weet niet hoelang zijn onderbenen , is laatst nog een stukje van 1 af gehaald wegens een ontsteking , precies weet ik het niet , maar klinkt niet prettig
zo heeft een ieder wel wat bagage in meer of mindere mate

bagage lidia

ik breng hem ff wat tijdschriftjes noem ik ze maar over ons ouwe werk
bracht wandel collega laatst mee
zo heb ik een goed besteed ritje , het is niet ver , maar ik combineer het met boodschapjes doen

de natuur is toch prachtig hé

natural beaytu1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “bagage”

  1. Je bezoek wordt vast en zeker op prijs gesteld! Elk beetje afleiding is welkom. Blijft je oud collega in het opvanghuis of is het de bedoeling dat hij ooit weer zelfstandig gaat wonen?
    Fijne fietstocht!

  2. Hoi karel
    Wat een drukte hier en wat stil op blogger…maar dat hadden we al gezegd hihi
    Prachtige ppsjes zijn het…
    Doe Hans de groetjes en die ouwe koeien uit de sloot halen gaat vast lukken haha
    Groetjes en geniet je dag

  3. Wat fijn voor je oud-collega Karel. Het is ook vreselijk wat hij moet doorstaan. Ik denk dat hij heel blij is met je komst.
    Goede nachtrust Karel
    Groetje

    1. mogge Ria
      ja Hans was blij met m’n bezoek en we haalden bergen ouwe koeien uit de sloot

      ik kan niet op je blog komen , wat ik ook probeer , krijg deze melding keer op keer

      Internal Server Error

      The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request
      http://www.rias-weblog.nl

  4. Dank je wel
    Had je voor je weg ging de groetjes nog gelezen of niet meer?
    Nee dat is niet uit te leggen…we hadden ook punt en dat liep ook niet.
    En waarom eenieder kiest voor dat smoelenboek is mij een raadsel.
    Ja gezamenlijk besloten om naar blogger te gaan en er zijn er niet veel die dat aangehouden hebben
    Och we zijn ouwe rotten in het vak ipv koeien hihi
    Slaap wel

  5. Via vuurklip kwam ik op dit blog terecht, en neem de vrijheid, een kommentaar te schrijven
    De reden van de opname van jouw collega doet me denken aan een iets “minder erg” geval, dat een broer van mijn schoonzoon overkwam – geen familie dus maar ook niet zó ver weg. Hij kon behoorlijk paardrijden, maar ongelukken steunen wel eens op losse stijgbeugels, en een val kostte hem de amputatie van een been. Het ironische was, dat het zijn eigen paard was, maar nog niet voldoende getemd, en dat hij het had beklommen ondanks adviezen van enkele, eveneens paardrijdende, gasten.
    Enfin, toen hij het ziekenhuis mocht verlaten, bood een vriend aan, hem te komen ophalen. Graag, zei de patiënt. Tenminste, als je met je privé-auto komt.
    Waar zit de humor in? In het feit dat die vriend een begrafenisondernemer was!

Geef een reactie

