wandel weekend

zo luitjes

het is er weer , er zijn velen die er dagelijks naar uitkijken
nee ik niet meer hihi ik leef in 1 lang weekend
🙂
toch is dit weekend weer ff ietsje anders dan anders
ex collega Gerard belde afgelopen week , nu dan weet ik het wel
is hij vrij van het werk en geen kleinkinderen op visite
en een goedkope kaart voor de trein
dus hoe verder weg des te beter , nu is hij gek van Limburg , en terecht
zo ik heb de 2de etappe van het Krijtpad gepland
er is kans op een buitje regen , maar geen grote hoeveelheden en verder wel goed wandel weer
vroeg op dus en een aardig stukje treinen naar Eijsden en dan aan den wandel naar Slenaken
hier onder kunt U digitaal mee lopen

Mariadorp – Slenaken

Nellie zei me laatst , wat kan jij genieten van je tochtjes en wandelingen
ja dat doe ik echt , ik geniet van het fietsen zowel het wandelen
doe daar bij nog een mooie omgeving en ik

leef lidia

nieuwe maand nieuwe serie en wel een mooie naar mijn mening ” natuur “

DIGITALE NATUURFOTO'S VAN IRMA KOK - Greetje

wens ik U een fijn weekend
en ik zal zeker bij U langs komen , gegeven de tijd

lieve groet

Karel

PS: voor hen die wat fototjes willen kijken
klik bovenin rechts op m’n cameraatje

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “wandel weekend”

  1. Ach wat een heerlijkheid toch…. ik wens je superveel plezier en vooral heel veel genieten! Dit zijn de dingen die het koesteren zo waard zijn!! Wel voorzichtig doen, niet struikelen over de heuveltjes daar enzo 😉 😉

  2. Hoi karel
    Ze wandelen allemaal mee…het zal druk worden daar op die heuvels.
    Mooie ppsjes en nieuw…zo daar kan je het weer mee doen.
    Groetjes en veel wandelplezier

  3. Hoi karel
    Ja de wielrennenrs waren bekend…is ieder jaar rond deze tijd een tour
    Jij alweer aan de wandel en eerst nog zonder hindernissen…wij zo feestje van Robin en voor ons dubbel feest want al de kleinkinderen zijn er ook 😉
    Groetjes en geniet je dag

    1. Ik ben het helemaal met jullie eens dat je echt niet voor iedereen een Kerstkaart kunt maken. Bij sommigen gaan ze zo de vuilnisbak in. Dat kunnen we onze &#j99kind3es; niet aandoen! Dus alleen voor speciale mensen die ze koesteren. Maar deze zijn zeker niet minder van kwaliteit ze zijn supermooi en erg vrolijk en dat hebben we in deze grijze tijden nodig!Liefs Wilma

  4. Dag Karel,
    Je boft, prachtig weer op een hoosbui gister in de namiddag.
    Hopelijk toen al binnen.
    Maar je vast weer veel moois gezien, steeds meer bloesem en groen aan de bomen.
    Vast genieten voor jullie.
    Ik loop ook al wat meer maar srelt weinig voor in vergelijking met jou.
    Komende week mag van mij zo blijven, is beter dan regen.
    Zo karel, weer ff genoten ook van de pps en tot een vlgd keer he
    Lieve groet Marianne

  5. Het was beide dagen heerlijk wandelweer, dus jullie hebben het getroffen. Of gewoon verdiend, dat kan natuurlijk ook (-: Slenaken…daar hebben mijn man en ik lang geleden twee weken vakantie gevierd. Iedere dag bergje op en bergje af ter voorbereiding van de klassieker Luik-Bastenaken- Luik. Schitterend weer hebben we gehad. De mussen vielen gebraden uit de lucht. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als wij toentertijd!
    Zonnige groet.

  6. Dus je had echt een heel weekend vrij om te doen wat je wilde en morgen roept de plicht weer hihi
    Ja maar wel een zonder de kleinkinderen grijnzzzz
    Gelukkig was Anne er nog hihi
    Fijne avond

Geef een reactie

