wijsheid

zo luitjes

wat is het genieten hé , zo van dat zonnetje
ik druk met mijn wijkjes , nu geen straf hoor , is gewoon ook genieten van het buiten zijn
en ik zie het als een goede training voor de gewone wandelingen

wijsheid , ik weet niet of ik weet wat het is , ben niet zo wijs
ja eigenwijs , daar weet ik wel weg mee
hihi

CHINESE_WIJSHEID_Jan

de komende dagen ben ik in m’n huisje wat bezig
ff wat HH inhalen en de logeerkamer vrij maken van kleding
ja is voor mij een soort van inloop kast
wil ook weer ff bij de vosjes kijken en gelijk ff een kleine wandeling

U ziet het dit eigenwijsje heeft het er maar weer druk mee

het is al enige weken weer feest bij onze Vlaamse buren
zag al mooie koersen , ja en dan zie je ook bekende namen van plaatsen tegen
komende zondag is er de hoogmis
misschien ga ik het missen , is nog ff bekijken

Oost Vlaanderen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “wijsheid”

  1. Ja die koersen, als ik de gelegenheid heb dan kijk ik ook altijd even. Maar zal het weekend niet lukken met de verhuis van zoonlief 😉. Fijne woensdag Karel, ik lekker vrij vandaag dan nog twee dagen werken en dan paasvakantie 2 weken lang .

  2. Hoi karel
    Wijze teksten waar jij er een paar van geleend hebt…kwam er herkenning tegen hihi
    Ja wat wil je na 10 jaar hè…je leert elkaar toch een beetje kennen.
    Prachtige ppsjes
    Groetjes en geniet je dag

  3. Dag Karel
    Daar zat een plaatje tussen van mijn geboortestreek. In een deelgemeente van het lieflijke Zomergem groeide ik op. Ook Lovendegem, Merendree, Sint-Laureins… staan ertussen en die liggen allemaal in de buurt van Gent. De maker van het liedje is ook uit de streek, namelijk uit Oosteeklo. Veel wilde boerendochters daar, dat is waar… Maar neen, ik ben er geen. 😉 Nog een fijne dag!

  4. Mooie ppsjes Karel. Ik ben het niet met alle chinese wijsheden eens maar dat hoeft ook niet.
    Morgen hebben we een zomerse dag en ik hoop dat jij er ook van genieten mag.
    Fijne avond en goede nacht.
    Lentegroetje

  5. Ha dat deed ik daar al maar oké hier nogmaals
    Jij geeft ook snel op…ik niet als het niet lukt linksom dan maar rechtsom, maar pakken zal ik het 😉
    Slaap lekker 🙂

  6. Liebe Grüße von mir lieber Karel konnte ein paar Tage nicht ins Internet kein Fernsehen und kein Telefon aber zum Glück geht wieder alles ich wünsche dir ein herrliches schönes Wochenende mit viel Sonne liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  7. Hoi karel
    Heerlijk om te lezen zoals jij kan genieten van je tochtjes en wandelingen…
    HH ja dat moet af en toe ook gebeuren…alleen als het regent toch?
    Groetjes en geniet je dag

  8. Inderdaad heerlijk weer .Tuin klaar,vrijwilligerswerk weer in orde nu dus wat rusten want ben al lang geen 18 meer.Wens je verder vlotte folderbezorging en fijne wandelingen en ik kijk al uit naar je foto’s

  9. Hallo Karel die Sonne lacht schon die Wanderschuhe parat dann ab hinaus in die Natur wünsche dir schöne Fotos und tolles Erlebnisse das wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

