nieuwe week

zo luitjes

het loopt hier alles weer anders
zo U weer doe ik op de zondag 2 wijkjes folders en maandag 3
nu zijn die op zondag niet gebracht en dus loop ik er ook op de dinsdag
en dat mag
maar ik heb het liever niet
hihi

zaterdag was een top wandeldag , ook al liet de app die de wandeling zo mooi bijhoud
het afweten gggrrr
volgens mijn tijdlijn bij google liep ik 27 KM
klopt wel , de route op papier zou 23 KM zijn , maar er waren een aantal
aanpassingen in het veld
maakt mij ook niet uit , het was een pracht , mooi weer en een mooie omgeving
en wat opviel , zeer rustig , op wat plekken waar mensen een auto kwijt konden
en een rondje om liepen

zondag werd dus een rustdag , al hielp ik nog wel ff het buurthuis uit
en liep 2 straten wijkkrantjes weg
en had ik toch m’n beweging
nadien een mooie koers kijken en verder een rustig avondje

er is best veel moois te zien , en soms ook wat vreemd

Curiosit-s dans le monde -1

kreeg nog een belletje van wandelcollega
dus komende zaterdag weer eens samen aan de wandel
en ik weet ook al waar
🙂

de N brengt ons dit keer in
Nieuw Zeeland

New Zealand 1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “nieuwe week”

  1. Dank voor de mooie ppsjes Karel.
    Een mooie zonnige dag en daar ga ik vanmiddag even fijn van profiteren, eerst wandelingetje met de hondjes, daarna met duveltje toeren.
    zongroetje

    1. I didn’t want to do GoogleChat, “she” did it anyway), and “she” was really, really bugging me.Paul, don’t complain about the &#vt20;8endet2as” people have against you when it’s your own damn fault for creating them.

  2. Hoi karel
    De wandeling met hindernissen vandaag…heerlijk lopen in het zonneke
    Voelde zaterdag aan mijn voorhoofd dat ik in de zon was geweest 😉
    Nu de tuinstoelen staan buiten dus kan de was droog kijken vandaag en gelijk opruimen.
    Och het zal nog wel meer mis gaan…het is een precieziewerkje…
    Groetjes en geniet je dag

  3. Nu dat is gelukt ja…maar de zolder hangt ook nog vol, dus is het wachten tot die op een bult ligt.
    Mag ik weer strijken pffttt
    Maar goed 7 machines gedraaid en 4 zijn er droog geworden buiten… 🙂
    mzl

  4. De was van broer komt iedere 14 dagen en dat met de onze erbij loopt het snel op en krijgt de machine het druk
    Stel je voor je dat ik dat met een wasbord moest doen pfffttt
    En hulp bij de strijk bied je je vrijwillig aan?
    Trusten

  5. alweer hele mooie ppsjes vandaag Karel, echt heeeeel mooi om te zien.
    Tja….het is hier een echte ziekenboeg, voel me ook niet helemaal fit,
    heel jammer bij dit mooie weer.
    Wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker,
    Greetje

  6. Hoi Karel
    Op 5 april komt deze op blogger…was ook wel een leuke geweest voor fon hihi
    Maja die is pas 62 grijnzzzz
    Dus je hebt rustig het liedje geluisterd 😉 en platen gekeken…
    Vandaag weer folders en de logeerkamer in orde maken…komt Gerard mee wandelen?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Er hoeft niet altijd iemand jarig te zijn…maar mijn neef is dan jarig hihi
    Daar besteden we geen blogje aan…eerst 3 april Robin maar even vieren
    Smakelijk en fijne avond

  8. Weet je wel hoe groot onze familie is…als ik voor een ieder een blogje zou maken kan ik er een aparte site mee vullen 😉
    Hangen is gedaan…zoals ook de winterjassen de kast in…beginnetje gemaakt.
    Hang ze

  9. Goedemorgen Karel ben weer heerlijk vroeg eruit vandaag want heb ook heel wat opruim uren vandaag en dan wil ik ook nog even van het zonnetje genieten die vandaag zou komen. Dus ik wens je een fijne dag van deze zijde.

  10. that shit man. Kanye hasnt been on top in my opinion since his first album. The second album was decent, and the last album had about 3 bangers and thats it. Good Life was the shit!! The rest of them joints were just aiight man. You cats be fallin in love with these artist as individuals so you think this new joint is hot because you like Kanye as a peiBon.CrtysoyRadio.com

Geef een reactie

