weekend

zo luitjes

we houden wat mooi weer
en het is weer weekend
ik denk dat velen er blij mee zijn
die het niet zijn mogen het mij vertellen
misschien kan ik hen blij maken met 2 mooi ppsjes
1 als die waar is en het zal mij niet verbazen dat het zo is
en 1 over een plek in de wereld waar ze ook wat warmer weer hebben
dit weekend , oké alle dagen wel
🙂

maar stel dat U mij vandaag zoekt
kan het me niet voorstellen , maar toch
probeer het dan eens tussen
Tubbergen en Ootmarsum

ik zag de naam van de volgende pps en dacht
zal toch niet waar zijn
maar dan wetende dat de politiek een smerig iets is
verbaasd het me niet
U wel
?

Elektrische auto niets nieuws

die plaats in de wereld begint met een
M

madagascar antoine

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. Wat erg van die autobrandstof… maar ik wist het wel. Wij rijden hybride: elektrisch aangedreven door diesel. We hebben spijt van de kostprijs voor de wegenbelasting. Die is zo hoog, dat je winst nul wordt… ook dat wordt dus ontmoedigd. Heb je dan een auto die minder slurpt, krijg je dat.
    Geniet van je wandeling… op eigen brandstof!

  2. Ja dat van die brandstof ken ik. Volgens mij hebben ze ook al lang iets gevonden tegen kanker if tandbederf maar ja die grote concerns houden alles tegen. Rest mij jou een fijn weekend te wensen.

  3. Hallo Karel die Sonne lacht und da wirst du sicher hinaus in die Natur gehen wünsche dir viel glück und schöne Fotos sei herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

  4. Wünsche dir lieber Karel ein schönes Wochenende endlich ist es mal schön wir fahren vielleicht Morgen mal zur Ahr mal nach den rechten schauen viel laufen kann ich ja nicht liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  5. Hoi karel
    En ik denk dan gelijk jij bent een stadswandeling aan het maken in het zonnige zuiden grijnzzzz
    Fijne avond en nee ik was je niet vergeten maar had geen tijd haha…
    mzl

    1. sonne ist immer schon , ich denke nicht so an tagen bei nahme , die zeit habe ich gehabt 🙂
      ich habe 5 nachbarschaften werbung , zwei kommen immer am sontagmorgen , heute sind sie spat
      aber habe alle zeit , weil alles muss ausgetragen sein bei 1900 uhr dienstag abend

  6. Hoi karel
    Ja soms loopt de planning voor geen meter en moet het krabbelen wijken voor andere dingen.
    Gelukkig niet al teveel hihi
    Dus daarom was jij er niet meer in de avond…denk die is in slaap gevallen na een hele dag buiten
    Groetjes en geniet deze dag

  7. Vreemd hoor dat je er dan ineens niet bent hihi
    Valt gelijk op…de zusjes worden wel heel stil op blogger…
    Komt vast wel weer 😉
    Zit je vandaag dus niet mee met de folders…
    Smakelijk en fijne avond

  8. Hier waren de klokken al verzet toen ik thuis kwam en ja leek het of ik nog later was hihi
    |Geeft niet we hebben de tijd aan onszelf dus passen het gewoon aan grijnzzzz
    Hangze

Geef een reactie

