vrije vrijdag :)

zo luitjes

vandaag een fijn ritje gefietst , mak an dat wel , bevalt me ook wel
ik hoef niet meer te racen en een goed gemiddelde te halen
gewoon genieten van het fietsen zelf en van de natuur om me heen
als de foto’s wat zijn geslaagd komen die weer op het andere blog
zag o.a vele weide vogels in de Eemland polder
hielp vlak bij huis nog een echtpaar uit Groningen op de goede weg
zitten een aantal dagen in hotel de Wittebergen  , wel bekend bij sommigen
en ze wilden nog wat in Hilversum kijken , en op de fiets natuurlijk
nu dat kan over tig wegen en paden
stuurde ze over de mooiste en de kortste
ja zo is een ieder thuis in eigen huis en tuin
toch

ieder zijn thuis met filosofie

ik zal morgen de vrije vrijdag gebruiken om eten en drinken te halen voor een aantal dagen
ook ff naar een winkel van mijn nieuwe provider die moliele met een T
komende zaterdag wandel ik deels weer eens op en L & R van de grens met Duitsland
wil ik wel ff weten of er in mijn abonnement iets zit wat ik in moet stellen
al weet ik ook dat er veel ten goede is veranderd

voor de maand van de landen , blijf ik ook wat in de buurt met de L

luxemburg 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “vrije vrijdag :)”

    1. mogge Janny
      ja de tijd van racen en de gemiddelden bij houden en het zelfde rondje de volgende keer sneller willen , zijn echt voor bij hoor 🙂
      wens ook jou een fijne dag
      LG . Karel

  1. Hoi karel
    De zomertijd komt eraan dus koud zullen we het niet meer hebben (hopelijk)
    Maar goed het mooie weer zit eraan te komen volgens de voorspellingen….dus genieten
    Groetjes en fijne dag

Geef een reactie

