niet fit

zo luitjes

daar was ik me plotseling niet fit
kom ik maandag middag terug van de wijkjes , en had al de hele middag last
van die 2 boterhammen met pindakaas
normaal niks mis mee toch
je rijd er de 11 stedentocht mee uit
hihi
maar ik bleef maar boeren , ja ma was blij met me geweest
grote jongen had ze steeds weer gezegd 🙂

maar ik was ook wat rillerig en zelfs wat duizelig in de bol
dus een hete douche en onder de wol
van 5 tot 9 geslapen en om 10 uur lag ik er weer in , tot bij de klok van 7
toen was daar de

dageraad2

en was ik al wat fitter , maar lang nog niet 100 punten
dus gister lekker binnen gebleven en wat HH gedaan
ook een was aan de lijn
en toen in te totale ruststand

maar morgen  ga ik ff buurten bij de vosjes en maak een wandelingetje
moet ook ff op de fiets om eten en drinken
alles is op

het is nog fris , dus ff wat warmte van de K

kenia

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “niet fit”

    1. The second paragraph seemed to be written by a different person, honestly. Over all, though, this has been one of the better creepy-pastas I’ve read. :3VA:F [16112._91.9](from 0 votes)

  1. Wat een prachtige dageraad. Zo mooi om te zien.
    Kenia is ook een mooi land. Toch zou ik daar niet zo maar gaan wandelen.
    Morgen een mooie dag Karel dus vroeg naar bed en vroeg op.
    Doe nog even rustig aan.
    Slaap lekker

  2. Ah…Karel. Je hebt/had iets onder de leden. Ik hoop dat het leed snel geleden is.
    Ziek zijn, bah! Even een pas op de plaats maken.
    Morgen gaat de zon schijnen, pak een stoel en geniet van haar warmte.
    Beterschap en lieve groet.

    1. I WAS BLOWN AWAY TO RECEIVE YOUR AMAZING PURSE !!! I will treasure it forever and everyone who sees it will hear the story of my amazing, beutuifal & wonderful friend who made it for me !!!I love you and miss you like crazy already !!!BIG BIG BIG HUGS !!!

  3. dag Karel,
    heb hier een prachtige dageraad gezien en hele mooie foto’s van Kenia.
    Hele mooie keuze van je.
    Hoop dat je na een goede nachtrust weer iets fitter bent,
    en morgen een mooie dag zult hebben.
    Tja….. mijn jongste dochter is met man en zoontje naar Purmerend verhuisd……
    jammer….alleen voor ons weer verder van huis!!
    groetjes Greetje

    1. Ha ha Rozz, you're KB's superfan! It's a great story, you HAVE to buy it, my dear!! If only for your beloved Ke.davSnily Jamie is not in the book but he was there last night, swishing gorgeously around the room!

  4. Lieber Karel erhole dich gut, bei uns sagt man Männergrippe, da die Männer da schon glauben, dass sie sterben müssen, ist ja Spaß, auch bei diesem Wetter kann man sich gut fühlen, das wünsche ich dir

  5. Ja en geslaagd ook nog eens…ben ik voorlopig uitgekocht
    Al zal dat met die meute hier wel terug blijven komen 😉
    Och heeft ook wel wat leuks…en de kinderen zijn trots op me als ik zelf mijn best doe om wat te vinden.
    Smakelijk is te laat dus wens je een fijne pyama/avond
    mzl

Geef een reactie

