nieuwe week

zo luitjes

wat een gedonder
nee niet het regen en onweer
dropbox is gestopt met het leveren van links
welke o.a ik gebruikte om de ppsjes en filmpjes
in een plaatje te stoppen om aan U te kunnen tonen
dus na een tip van Greetje aan Nellie
werd het googledrive
was het al wat werk om te doen , nu met gegoochel met code’s
nog meer pppffttt
🙂
maar we doen het graag hé Nellie
dank je meid en ook jij bedankt Greetje

al lijkt het er een aantal dagen niet op
toch is het zo

de lente komt er aan 2

we hebben wat herfstig weer gehad in het weekend

mij viel het enorm mee , liep gister mijn 2 zondag wijkjes zonder regen
zelfs een streepje zon probeerde er door te komen
het zelfde hoop ik vandaag als ik nog 3 wijkjes loop

dus komt de J van
wel van pas
toch

jamaica 5

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “nieuwe week”

  1. Vandaag is het ook herfst. Ik waaide bijna uit mijn laatste verschoning (-: Ik had mazzel dat het droog was toen ik met Rosa door de polder liep.
    Ik houd van tulpen. En buitenlanders ook, want als ik ze via postcrossing een kaart met tulpen stuur, worden ze allemaal als favoriet geliket.
    Warme groet.

  2. Hoi karel
    Kan wel zijn maar ze werken hihi
    Mooie ppsjes op de eerste Lentedag (met regen)
    Je kan aan de reacties zien wie er klikken of niet…
    Groetjes en hou het droog…
    mzl

  3. Einen lieben Gruß lieber Karel und eine gute neue Woche wünsche ich dir aber in Köln ist noch nicht viel von Frühling zu merken Regen und Kalt ist es.Eine Umarmung von mir Gislinde

  4. hi Karel,
    na een weekendje in Breda en Purmerend gezworven te hebben
    ben ik weer terug in mijn eigen vertrouwde omgeving haha……….
    Was heel gezellig met mijn dochters.
    Een pracht lenteppsje van Roosje
    en mooie beelden van Jamaica,
    fijne avond verder met lieve groetjes,
    Greetje

  5. ik zag ook al dat er iets gewijzigd was bij Dropbox… nou gebruik ik het alleen voor opslag dus p zich heb ik er (nog) geen problemen mee 😉

    Ja de lente, laat maar komen…. en wat zit er lekker veel van mijn lievelingskleur in, dank je wel.

    Ppsjes.. niet zo mijn ding, dat weet je, maar ik bekijk ze om jou te plezieren, al zet ik wel altijd gelijk op voorhand het geluid uit, dat mag toch wel hè?

    1. ja voor opslag kan het nog , of je moet gaan betalen
      dan kan je er ook nog weer de links weg halen

      en wat is die kleur 🙂

      van mij mag je doen wat je wilt hihi
      ik hoop dat je ze mooi vond

Geef een reactie

