de week door de midden

zo luitjes

en wat voor week , 1 met veel zon
ik genoot gister middag van een fijn wandelingetje
in m’n tuintje , trof pa en ma vos ook weer
maar nog geen jeugd in zicht
over een dag of wat die kant weer eens op

vandaag komt er iemand de moderne geiser checken
onderhoud noemen ze het , dat ding hangt er net 2 jaar
de oude geiser een jaar of 20 , maar mocht op eens niet meer zo met een vlammetje
zal wel
maar ja ik kan dus in de middag niet de hort op
in de ochtend ff om de boodschappen en boven ff met
plumeau en slangentrees in de weer
is heel m’n hutje weer op orde en kan ik donderdag pleite

had ik gister nog een ouwe fiets op het blog
en ik zette deze gelijk al ff op zij
vind het een hele mooie
en ik hoop U ook
zeg maar als een ode aan alle oudjes

de oudjes 1

we zijn bij de H , wat dacht U van

hungria

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “de week door de midden”

      1. nu dat is simpel , maar denk niet dat jij er net zoveel tijd voor hebt als ik
        wandelen en fietsen bij mooi weer als het HuisHaten is gedaan
        ik sluit zo af en zal om boodschappen , en dan is het voor mij wachten op iemand voor de geiser of hoe zo’n ding tegenwoordig ook heten mag 🙂

  1. wow….Karel,
    wat een pracht ppsjes weer.
    Tja….zo gaat het vaak genoeg met die oudjes, helaas…erg genoeg.
    De herinneringen kwamen weer naar boven bij het zien van de mooie beelden van Hongarije,
    fijne zonnige dag Karel

  2. Wat een fijne Breek op de Week (-: (-:
    De zon schijnt, we mogen stemmen -ga ik zéker doen- en jij hebt zelfs vossen gezien. Dat is wel heel bijzonder.
    Ik houd van oude mensen. Ooit hoop ik er ook eentje te worden.
    Zonnige groet!

  3. wat weer mooie landen Karel…. ben er nog nooit geweest maar zou dat best eens willen 😉

    En ja het weer was fantastisch, feestje toch!

    Wat een gedoe he met die geisers… hier komen ze jaarlijks, daar betalen we voor, veiligheid voor alles toch.

    Morgen nog mooi weer en dan wordt het weer minder hoorde ik,dus geniet er nog maar ff extra intens van.

    1. ha die Melody
      ik ben niemand vergeten hoor 🙂 had de pc bijna niet aan
      was de hele middag weg te wandelen , gelijk bij thuiskomst aan de kokkerel en happie doen en toen een tukkie
      ja bij de oude geiser kwamen ze ook elk jaar , nu bij deze nieuwe om de 2 , alles in orde dus veilig
      mooi om die landen te zien zo , we kunnen toch niet overal heen 🙂
      morgen ben ik weg voor een fietsritje , en ja dan wordt het weer wat wisselvalliger
      dus maar lekker slapen en morgen de zon genieten
      slaap wel groet

  4. Hoi karel
    En ook vandaag zal je er niet zijn maar met de ijzeren ros op pad…
    Toch zal je eens de linken aan moeten passen want er werkt er geen een meer hihi
    Groetjes en geniet je fietstochtje
    mzl

Geef een reactie

