het was een prachtig weekend

zo luitjes

en laat me raden
u heeft een fijn zonnig weekend genoten
al las ik net dat het in de dierentuin wel wat erg druk was
ik liep zaterdag door het AWD en over het strand
weinig volk weg van de kust en aan de kust redelijk druk
voor wat foto’s klik op toestel rechts
en voor zij die er al iets achter lieten , wees gerust dit drukke mannetje komt er langs

gister waren de folders er pas in de middag
dat een beetje rommelen in huis , ook wat papierwerk opgeruimd
en toen een 3 uurtjes heerlijk gewandeld met hindernissen

een nadenkertje als pps vandaag

de mecanicien en de chirurg

er was niemand die iets zei
gelukkig heb ik een lijstje en zag dus dat ik de F had over geslagen
bij deze

finlandia

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “het was een prachtig weekend”

  1. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Montag und eine sonnige Woche hoffentlich bleibt es auch mal schön denn die Sonne ist herrlich und du kannst schön wandern.Liebe Grüße und Umarmung von mir Gislinde

  2. Hoi karel
    Hetzelfde als hier…sla ook veel op voor als…ja je weet maar nooit.
    Maar filmpjes zet ik regelmatig onder een plaatje zoals jij de plaatsen ppsjes
    Die doe ik dan weer niet…al zitten er soms wel mooie tussen
    Zoals Finlandia…
    Groetjes en geniet je dag

  3. Hoi karel
    Jij denkt gelijk aan pesten van de juf…pesten mag niet…plagen wel.
    Maar klopt er zit een aardige boodschap in het filmpje…niet iedereen is gelijk 🙂
    Groetjes en geniet je wandeling

  4. Wat knap van je dat je het vol houdt met die folders want er is toch wel wat werk aan..klaarmaken rondragen..moedig van u want de verloning er van is ondermaats in België althans.

Geef een reactie

