weekend

zo luitjes

wat een lekker weer gister hé
ik was in de ochtend ff druk met boodschapjes halen en oud papier wegbrengen
toen ff bij het buurthuis langs en een stapel buurtkrantjes gehaald en weg gebracht
stukje brood eten en ff rondje door m’n tuintje
en ik had geluk
🙂
en trof 2 vossen bij ik vermoed hun hol

nee ik ga niet fietsen vandaag
ga naar de duinen en het strand voor een leuke wandeling
zeg maar ff wat anders dan m’n tuintje
soms trekt de zee en ik geef er graag gehoor aan hoor

de oude fiets

of ik het strand zo aantref als hier onder
ik heb zo mijn twijfels
🙂

we hebben de G van

ghana's beautiful beaches

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

    1. I really liked it, and to mention a special point, I LOVED the fifth paragraph. That one was just perfect. I really liked this pasta. My favorite in a while. Only the ending was weak, HUGE potential unused. A little disappointing, but I am satisfied. Thanks. Finally, a decent pasta.VA:F [19.f21_1169](.rom 4 votes)

  1. Bofbips…. hopelijk heb je ervan genoten, dat zij je van ♥e gegund …

    Eh ja Ghana… oef… nee dank je, ik pas. Ik ken een Ghanees die met mijn vriendin getrouwd was en daardoor ook andere Ghanezen, ik hoef niet naar daar, laat mij maar hier 😉

  2. Ook vandaag mooi wandelweer en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad Karel.
    Mijn hondjes wilden niet wandelen vandaag dus werden het kleine eindjes. Niet erg hoor ik heb lekker gezwijmeld.
    Welterusten voor straks en alvast een mooie zondag.

  3. Hoi karel
    Zelf heb ik linken van steden op mijn blogger staan..zal eens kijken of deze er al bij staat 😉
    Groetjes en wandel ze met hindernissen als ze komen tenminste hihi
    Geniet je dag…mzl

Geef een reactie

