mooie wereld

zo luitjes

zullen we het nu wat dagen echt droog houden
het lijkt er op bij buienradar
dat ik heb een wandel plannetje gesmeed voor de zaterdag
maar dat kan ook zo maar weer anders zijn dus
😉

ondanks alle ellende die tot in de woonkamer komt
van overal in de wereld , is er toch nog veel mooi in die zelfde wereld
gelukkig maar

hoe mooi is de wereld toch
we hebben de E in de wereld

el salvador1

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust en morgen een
fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “mooie wereld”

  1. lekker wandelen Karel, het weerbericht belooft inderdaad lekker weer. Ik nog veel te regelen vandaag en morgen en dan maandag beginnen in de nieuwe job Fijn weekend voor jou

  2. hi Karel,
    weer een mooie met pracht natuurbeelden en
    leuk om die van El Salvador te zien.
    Ja Karel, het schijnt beter en mooier weer te worden,
    dus jij lekker aan de wandel, geniet er van.
    Ben nog eens een nieuw ppsje aan het maken,
    moet mijn blog toch een beetje levendig houden…….

  3. Er is inderdaad heel veel moois op onze aarde. Dank je Karel
    Een goede nachtrust voor straks en een mooie dag wens ik je voor morgen.
    Avondgroetje

Geef een reactie

