whatsapp dagen

zo luitjes

maandag een fijne dag met de zon op m’n bol
tijdens m’n wijkjes
in de middag wat HH en tv
al in al een goed begin der week

gister nam ik het er van , en na een boodschap
was het eigenlijk een rustdag
zat veel op de whatsapp met vrienden in Zwitserland
en zag in de middag een mooie finale in de Parijs – Nice
en een rustig avondje verder

van de week zei een blogmaatje iets over de serie
boer zoekt vrouw , zou voor vrouwen een leuk programma zijn
kom ik in m’n archiefje het volgende ppsje tegen
wat denkt U , zal ik ook die serie maar gaan volgen
🙂

boer zoekt vrouw

ik bleef wat dichter bij huis
ja wat zal je weg als er zoveel moois dicht bij is
en het is toch ook de
D

de provincie Drente

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “whatsapp dagen”

  1. Dit was even een mooie begroeting van de woensdag Karel. Als ik naar buiten kijk heb ik geen zin de hondjes uit te laten.
    je kunt er maar beter een hangdag van maken een lachdag is nog beter:-)
    de groetjes

  2. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel wieder sehr schön im Moment geht es mir nicht so gut habe Wasser in den Beinen und Schmerzen Morgen zur Blutkontrolle am Freitag Chemo ich wünsche dir alles liebe von mir Gislinde

    1. hi Giselinde
      mal so , bei deine schone blog is es zu
      und als ich hier so lesen verstehe ich das auch
      ich hoffe es geht dir schnell wieder was besser
      liebe gruss und umarmung , Karel

  3. Hoi karel
    Wat maak jij me nu…en dat op wereldvrouwendag whahaha
    Als je dit verwacht dan kan je beter een ander programma kijken…
    Ik ga genieten van die vrouwendag…groetjes

  4. nou he he daar was ik dan eindelijk….

    neeeeee joh, ben je mal, doe jij dat maar lekker niet hoor, nergens voor nodig toch?

    😉 Mijn plekkie…… is er nog een deel dat jij nog niet kent?

  5. Hahaha….. wat een leuke Boer zoekt vrouw (zullen we maar zeggen),
    het roept wel reakties op (BZV), leuk!!!
    Het was hier vandaag een kletsnatte woensdag, dus ik naar de bingo,
    fijne avond verder met de hartelijkste groetjes..

Geef een reactie

