wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitjes

ik had een fijn en rustig weekend
genoot van wat mooi weer op de zondag morgen
als ik een 2 en half uur wandelde met hindernissen
zaterdag was een boodschap dag
en beide dagen was het in de middag genieten van het schaatsen

vandaag hoop ik ook weer droog door de wijken te komen
en als ik buienradar mag geloven
is de kans groot

gistermiddag kwam een ex collega
een stapel boekenplanken en rails en zo wat ophalen
die komen een goed doel nu ten goede
en ruimt bij mij weer wat op

en zo is ieders weekend vast anders
en dus
uniek

blijf-uniek

bij de landen zitten we bij de
C

curacao

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “wens U een goede start in de nieuwe week”

  1. dag Karel,
    weer twee mooie ppsjes,
    inderdaad wat Nellie zegt heeft ze gelijk in,
    bij de ppsjes van Gerda en Elza wordt je geduld op de proef gesteld,
    duurt mij ook altijd veel te lang……………
    Hoop voor jou dat je droog door de wijken komt,
    hier is het nat en regenachtig, geen weer om er op uit te gaan.
    Heb gisteren ook genoten van het schaatsen en gisteravond natuurlijk van
    Boer zoekt vrouw haha…
    Lieve groetjes van mij

  2. Ha Karel de maandag zit er al weer bijna op. Toch ben ik vandaag nog lekker aan de wandel gegaan en droog gebleven.
    wens je alvast een goede nacht
    groetje

Geef een reactie

