weekend

zo luitjes

het weekend is weer daar
alsof mij dat wat uitmaakt
hihi

plannen er voor heb ik nog niet gemaakt
hangt allemaal wat van het weer af
langzaam maar zeker lengen de dagen en zal de temperatuur omhoog gaan
als dan de regen het laat af weten , zal ik weer aan de wandel gaan op onbekende wegen en paden
dat is goed leven

leven1

maar vandaag moet ik om boodschappen
en verder zie ik eigenlijk wel , wie weet ben ik m’n tuintje ff in
het gaat me wel goed af zo zonder de pinten
dank U ook voor de morele steun

hetleven-helma

Melody wilde iets van Barbados voor bij de B
helaas die is er nu net niet
maar ik zal U fijn laten relaxen op

relaxen-in-bali

heeft U bemerkt dat ik op Uw mooie en lieve reacties
ben gaan reageren gelijk onder die reactie
dat zal zo blijven

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

39 thoughts on “weekend”

    1. ha die Mathilda
      tot nu toe is het hier droog , was om boodschappen , en kijk nu schaatsen en heb een pan hachee aan het pruttelen
      ja de ppsjes mochten er zijn hé
      fijn weekend groet

  1. Ik wens je een mooi weekend. Ik blijf op de bank hangen wegens -zomaar plots- oorontsteking. Het evenwicht is daardoor nogal wankel. Ik wens mezelf een spoedig herstel, want ik kan niet tegen ziek zijn… Dove groet!

    1. ha die Bea
      dat is niet zo best
      ik wens je dan ook een snelle en volkomen beterschap , denk er om , niet te snel denken het is me goed 🙂
      ik zit ook op de bank hoor en kijk het wk schaatsen en tussendoor wat hier en in de keuken een pan hachee aan de pruttel

      beterschap groet

      1. Ja, ideaal, dat maak ik ook altijd voor meerdere dagen. Hier zeg ik wel ‘stoverij (op z’n Vlaamsch)’ – maar dat is ongeveer hetzelfde als hachee. Je bracht me op het idee om het deze week nog eens te bereiden. Lekker.

  2. Hallo Karel ben weer boven water, inmiddels alweer op de helft van het weekend, ach heb eigenlijk bijna elke dag weekend nu. Voel me soms zo nutteloos maar goed is weer een ander verhaal. Hier nu wat regen dus binnen blijven. Voor de rest worstel ik me door de blogjes en geef hier en daar antwoord. Fijne zondag karel

  3. Dank voor de ppsjes Karel. De laatste foto van Bali daar vlogen mijn gedachten 36 jaren terug. Daar bij de sawa’s in 1980 . Ik heb nog een fotoalbum over Bali en Indonesië.
    Ik ben ook al lang peukenvrij maar mijn dagelijkse portje neemt mij toch niemand af 🙂
    avondgroetje.

  4. Ja aan je collega’s…merk ik toch niet haha
    Dus de hele meute is weer daar…en houden contact met je via de whats’app
    Leuk toch?
    Hier is het met de meiden…en soms een berichtje van de kleintjes maar dat zijn meestal alleen icoontjes hihi
    Slaap wel

  5. goede morgen Karel,
    weer een hele goede keuze van jou, pracht ppsjes hier gezien.
    Ja, ik heb ook schaatsen gekeken en moet ook nog maar eens hachee maken,
    lang niet meer gehad.
    Het lijkt een mooie zondag te worden,
    hier schijnt de zon volop.
    Bij jou ook? Geniet er van,
    groetjes Greetje

  6. Een droog weekend kan ik je niet wensen daar het weekend er bijna opzit en het hier met bakken uit de hemel naar beneden komt. Hopelijk is het droger bij jou. Lees ik daar over een oorontsteking ? Best pijnlijk; verzorg je maar goed.
    Groetjes.

Geef een reactie

