nodig

zo luitjes

ik ga er vanaf vandaag weer voor
waarvoor Karel hoor ik U vragen
nu U weet wel dat ik een aardig biertje lust
en ook wel dat ik een lief buikje heb
en dat ik soms lekker piep vanwege de longen
en gelooft U mij
dat lieve buikje doet het niet goed bij die longen
vorig jaar redde ik het op 2 dagen na niet
maar begon j.l maandag dus al
🙂
nu wil ik er na gewoon er mee door
wens mij sterkte
dank U

ik-pas

ja het zet je soms wel aan het denken , pak ik nog een pint
of zeg ik nee nu niet meer
samen met mijn longen en het lieve buikje
denken we nu , stoppen in ieder geval voorlopig

mooi dat gezegd hebbende over tot de orde van de dag
een nieuwe maand een nieuwe serie
landen
ik doe het op het abc
maar mocht U een land in gedachten hebben , vraag gerust
wie weet is er iets in m’n archief

36alaska

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “nodig”

  1. Hoi karel
    Ni ik zit nooit verlegen om woorden maar schud dat rijmen ook niet uit de mouw hj
    Nodig…je zegt het en gaat er voor S6
    Mooie pps met overdenkingen…en Alaska is me te koud hihi
    Groetjes en geniet je dag

  2. hi Karel,
    een pracht voorstelling met hele mooie tekst er bij
    en Alaska vind ik ook erg mooi,
    maar voor mij een beetje te koud.
    Goed bezig Karel, volhouden….als het kan…. zet ‘m op.
    Fijne avond toegewenst
    met lieve groetjes

  3. Wat mooi dat je dat voornemen toch doorzet en niet van die plannen afziet, helemaal top! Ik wens je van ♥-e toe dat het je gaat lukken en dat je snel zult ervaren hoe veel beter je in je vel komt te zitten op alle fronten!

    Toitoitoi!!!

    En ja Alaska, alhoewel ik niets met de kou heb zoals je weet, lijkt het me wel geweldig daar eens rond te reizen en mijn camera overuren te laten draaien… en natuurlijk ook 1 van mijn idolen, Dr. Dee te bezoeken.
    Doe maar lekker zoals je het zelf wilt hoor, ik geniet wel van deze prachtige reizen zo vanaf de bank.

  4. Dag Karel, naast alcohol is ook suiker slecht voor het buikje. Ik weet niet of je een zoetekauw bent, maar ik zou zeggen: kappen ermee. Groeten van een suikervrije snoepster met platte buik.

  5. Zonder Alaska heb ik het al koud genoeg.
    Lijnen Karel. Stel dat ik geen geen buik heb waar moet ik dan de cappaccino choco laten enneh…al het andere lekkers????:-)
    nachtgroetje

Geef een reactie

