veranderingen

zo luitjes

de laatste dag van februari hebben we
ik nam gister een wijze beslissing en bleef dus droog
en loop vandaag dus nog ff een wijkje
en zal de rest van de dag aan het HuisHaten zijn
ja en dan begint morgen de maand maart
en dan zal de titel hier boven U duidelijk zijn
en nadien zal ik weten of er daar ook 2 kanten aan zijn
vandaar deze mooie pps

alles-heeft-2-kanten-lidia

heb de Z niet gehaald bij de steden
begin ik de volgende keer bij de Z
nu de S

shertogenbosch-in-beeld

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “veranderingen”

  1. dag Karel,
    een hele mooie “alles heeft twee kanten”
    en een pracht van mijn lievelingsstad Den Bosch,
    een stad waar ik al jaren met mijn twee dochters een treffen heb
    en er de hele dag vertoeven met z’n drieeen,
    fijne avond verder met groetjes van mij

  2. Het weer het weer, wat een debacle eigenlijk he, maar gelukkig is het je gelukt om er tussen door te drijven en droog te blijven, wel zo fijn voor lijf en leden .

    Den Bosch is niet verkeerd maar het ligt in de verkeerde provincie *grinnik*

Geef een reactie

