tijd

zo luitjes

als U een weekend had als ik
had U een rustige

ik zie gelukkig  veel ouders met hun kinderen
spelen hier voor in het park
daar leren er vele het fietsen ook en dat doet deze ouwe fietszwerver deugd
of wandelen op de hei of in het bos
misschien dat deze pps er wel eens eerder was
maar het mag wel 2 x gezien worden

onehour

liep gister al vroeg de 2 wijken
vandaag de 3 andere weer  en hopelijk ook droog
🙂

riga

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “tijd”

  1. Hoi karel
    Ja mijn plankje is weer aardig gevuld…maar voorlopig in concept.
    Want tot half april staan ze al ingepland…
    Maar als je een pps ziet die perfect past bij een plaatje dan is een blog geboren hihi
    Mooie pps de 1e…wel erg dat je als kind tijd moet kopen van je vader pffttt
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

