weekend

zo luitjes

ik las bij het vorige blog
dat ik het mooi kon vertellen , nu daar ben ik blij om
valt ook niet altijd mee om iets te vertellen
net als een mooie of interessante pps te vinden
welke U mooi vind als ik het doe

had een heel langzame leeglopende band van de fiets
dus gister ff geplakt , en wat is mijn geliefde karretje smerig zeg
dat vandaag ben ik in de schuur te vinden en zal het eens goed wassen
en ff nalopen en smeren

ja de fietspaden in mijn mooie tuintje zijn mooi maar na vorst net zuignappen
dus poetsen mag wel weer eens
zie link

Rijwielpadenvereniging Gooi en Eemland

ik genoot gisteravond ook weer een pracht natuur serie op rtl 8
laten we hopen , het blijft zo mooi

vond deze pps wel passen

fantastisch

geen plek met Q als 1ste letter
zo ik pakte er 1 met de B
en daar we nog in de winter zitten
doe ik er wat sneeuw bij
hihi

brugge-in-de-sneeuw

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. Goedemorgen Karel, dank voor de vele mooie kunstfoto’s in alle variëteiten. Ook voor Brugge in de sneeuw. Een prachtige stad, die inderdaad in de sneeuw nog mooier is. Ik rijd er vaak naartoe, het is maar 50 km hier vandaan. Maar Gent, dat is iets verder, geniet mijn voorkeur. Geniet van een ontspannen weekend. Maar vergeet niet eerst je fiets te poetsen… 😉

  2. Ha die Karel,
    sorry dat ik zo laat ben, was je helemaal vergeten,
    heb veel HH gedaan….
    De eerste is inderdaad Machtig Mooi en de tweede van Brugge was ook het bekijken waard.
    Wens jou een hele fijne zaterdagavond toe, geniet er van, groetjes van mij

Geef een reactie

